Ga naar inhoud

videokaart


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Als die er niet bijstaat, kunt u altijd nog bij Uitvoeren (Start --> Alle Programma's --> Bureau-accessoires --> Uitvoeren) "dx-diag" invoeren. zonder de aanhalingstekens.

Als u dan bij beeldscherm kijkt, ziet u de chipset waar het beeldscherm op draait. Dit zou de videokaart moeten zijn.

Als deze er niet bijstaat, heeft u mogelijk enkel een graphic accelorator. Ofwel een onboard videokaart :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

:banghead:ik heb nu nog een oud pc'tje staan dus hij kan de nieuwere generatie spelen dus niet aan...

ik ben dus van plan een niuewe kaart te kopen... heb een hp pavilion home pc

((Model #: s3230.uk

Product #: GV454AA-ABU

Serial #: CNX7411QG4

Software Build #: 74GBv3PrA2

Service ID #: 010-107

PCBRAND: Pavilion))

mijn vraag is als ik zeg nu maar een grafishe kaart van +-€200 koop (zoals deze hier : NVIDIA GeForce 9600 GT) moet ik dan heel mijn systeem uitbreiden of is kan ik de kaart er gewoon insteken en gebruiken of moet ik nog extra's gaan kopen??(welke kaart zou mijn systeem wel onderstuenen?) dank... >>>jusje13 AT msn PUNT com<<<:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:banghead:ik heb nu nog een oud pc'tje staan dus hij kan de nieuwere generatie spelen dus niet aan...

ik ben dus van plan een niuewe kaart te kopen... heb een hp pavilion home pc

((Model #: s3230.uk

Product #: GV454AA-ABU

Serial #: CNX7411QG4

Software Build #: 74GBv3PrA2

Service ID #: 010-107

PCBRAND: Pavilion))

mijn vraag is als ik zeg nu maar een grafishe kaart van +-€200 koop (zoals deze hier : NVIDIA GeForce 9600 GT) moet ik dan heel mijn systeem uitbreiden of is kan ik de kaart er gewoon insteken en gebruiken of moet ik nog extra's gaan kopen??(welke kaart zou mijn systeem wel onderstuenen?) dank... >>>jusje13 AT msn PUNT com<<<:ciao:

kep je toegevoegd op msn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.