Ga naar inhoud

windows crashd vaak en systeem herstel werkt niet


Gast monis71

Aanbevolen berichten

Tja waarschijnlijk is er iets raars.

beide latjes erin is hetzelfde als 3piepjes

het is moeilijk te beschrijven omdat mijn computer steeds iets anders doet met opstarten of hij valt uit

of hij start gewoon op met 1 latje of 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

beide latjes erin is hetzelfde als 3piepjes zeg je,ok,

maar heb je ook 3 piepjes als je de latjes apart hebt getest want dat zeg je niet dus je moet dus horen of dat wel of niet zo is,

1 piepje betekent goed, 3 piepjes betekent slecht.

Sorry als ik wat onduidelijk ben

krijg je nog altijd 3 piepjes ga dan verder met de grafische kaart zoals eerder beschreven

En let erop, als je hem eruit haalt en je start de computer op luister dan of je 1 piepje krijgt, dan zit je

hardware goed.

- - - Updated - - -

Dan en echt dan pas kunnen we verder gaan met uw software.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 1 latje [grafishe kaart eruit]: 2 snelle piepjes. 8 korte piepjes [monitor reageert niet door hdmi kabel]

met 2 latjes: [grafishe kaart eruit]:pc draait [monitor reageert niet door hdmi kabel

Foto grafishe kaart:

post-32822-1417705332,8661_thumb.jpg

post-32822-1417705332,8285_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkgeheugen mag je laten zitten bij deze laatste test, zie wel dat je computer niet op het stroomnet is aangesloten!!

De grafische kaart die je laat zien laat die eruit, zit er dan nog een vga aansluiting op je computer (blauwe kleur)?

Kan je via vga een beeldscherm aansluiten, zoja, doet hij het dan, en met maar 1 piepje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-32822-1417705333,3287_thumb.jpg

Welke is het?

-------------------------------------------------------------------------------------

hoe bedoel je niet op het stroomnet?

post-32822-1417705333,2892_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de computer open haalt dat er geen stroom op staat é,

de vga is de 2de links van boven op de 1ste foto, blauwe aansluiting, ik zie op de 2de foto dat je grafische kaart er nog in zit,

haal die eruit voor de test é (controle op 1 piepje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen vga kabel in huis ik zal kijken of ik er een kan krijgen.

- - - Updated - - -

kan mijn grafishe kaart kapot zijn? was ok van plan een nieuwe te gaan kopen

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw heb wel een vga kabel maar die past er niet in, sorry, verkeerde aansluiting,verkeerd gezien.

kan mijn grafishe kaart kapot zijn? was ok van plan een nieuwe te gaan kopen, ik zou het niet doen tot je het zeker weet dat je grafische kaart kapot is.

Als je een grafische kaart onboard had konden wij het gemakkelijk controleren. maar nu........

Misschien kan je beter toch je computer binnendoen want kan je vragen of je iemand kent met de dezelfste videokaart maar

dat is waarschijnlijk niet(anders heb je echt wel geluk), en dan moet gaan zien voor een andere te 'passen', daarmee moet je doen weer opletten dat je geen zwaardere kaart aansluit want dan heb je een zwaardere voeding nodig en een andere driver, enzo..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.