Ga naar inhoud

gmail


bernard

Aanbevolen berichten

Verander je wachtwoord van je Gmail-account...hoe je dat doet kan je hier bekijken.

Maak gebruik van een sterk wachtwoord : hoe je een sterk wachtwoord maakt kan je bekijken als je hier klikt...aanvullende info (video) kan je hier bekijken.

Deel dit wachtwoord met niemand na de wijziging en volg gedurende een paar dagen op of je deze meldingen nog krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier toch wel een beetje van geschrokken ,

Niet dat ik belangrijke dingen in m,n computer heb staan , maar toch .

Het is puur hobby wat ik er mee doe , en op vakantie is het ook leuk .

Dus daarom begrijp ik niet dat ze mijn computer willen zien .

Maar , betekend dat ook dat ik de rest van mijn wachtwoorden moet wijzigen ?

Want ik heb de meeste op het zelfde wachtwoord staan .

Link naar reactie
Delen op andere sites

En uiteraard kan je zo zien of het al dan niet je eigen IP adres is.

Je kan de melding ook krijgen indien je via twee programma's je GMAIL bekijkt, of zelfs als je per ongeluk twee vensters van je browser op de GMAIL hebt staan.

Als je toch een vreemd IP aantreft en je bent zeker dat jij het niet was, (bijvorbeeld op een laptop of smartphone op een andere locatie) dien je in elk geval je paswoord te veranderen zoals hiervoor al werd gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn wachtwoord nog niet gewijzigd , want ik wil graag eerst weer zien, dat er aangegeven wordt dat er iemand op mijn mail zit .

Dan wil ik proberen om het Ip adres te lezen .

En dan ga ik een nieuw wachtwoord invoeren .

Want ik heb geen geheimen , en in principe zou iedereen mijn computer mogen bekijken , maar toch .....

Maar nu komt dat berichtje natuurlijk niet als je er op zit te wachten .

Daarom vraag ik mij af of het beter voor jullie is , dat ik deze vraag als ,,OPGELOST ,, markeer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.