Ga naar inhoud

medion pc


gsmmer

Aanbevolen berichten

als je de componenten schoon maakt, raak dan niet electronisch met je vingers aan, maar pak het altijd vast aan het groene (of rode) stuk van de printplaat zelf (dus geen metalen dingen van het component vastpakken.

dit kan namelijk electrostatische schokken geven waardoor het component kan doorbranden.

het beste als je het niet zeker weet is om voorzorgsmaatregelen te nemen en een electostatisch armbandje te gebruiken.

dit geleid de stroom naar bijvoorbeeld de radiator, maar alsnog als je dit doet, raak geen electronische dingetjes aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vandaag ff verder gewerkt aan de bak.

Dus alle instelling van energiebeheer stondne dus op "nooit uitschakelen"

Wat ik nu ook heb vastgesteld via taakbeheer is dat de cpu altijd op zijn maximum zit.

Ik heb alleen de tv kaart zitten en de netwerkkaart laten zitten. Alle tis een medion dus niet alle toebhoren kunnen worden uitgetrokken.

Ook is de voeding nagemeten 11.78v maar op het moment dat hij zich uitschakeld gaat hij naat 11,00 V maar dit zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de voeding zich heeft uitgeschakeld.

Verder als hij koud staat werkt hij gedurende een half,drie kwart uur goed, nadien schakeld hij zich uit om kort nadien de opstartprocedure opnieuw normaal uit te voeren zonder tussenkomst vna mijn tewege. (geen knopjes duwen of zo).

Dan gaat hij weer verder tot ik een programma opstart dan flipt hij weer.

Ook start hij niet elke keer opnieuw zelf op.

Zou er iets met het geheugen zijn? Maar ik gok nog altijd op de voeding. Of met de temperatuur omdat als hij koud is het lenger duurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt me dat hij dus oververhit en dat hij daardoor zichzelf uitschakeld.

Dat uitschakelen is normaal als hij dus echt te warm is, is een beveiliging.

Maar dat je processor zo een hoog percentage heeft is niet goed.

Zou je eens een hijjackthis logje kunnen plaatsen?

TrendSecure | TrendMicro™ HijackThis™ Overview

Kan je hier downloaden, even op de desktop plaatsen en uitvoeren.

Dan klik je op Do a system scan and save logfile.

De logfile kan al iets vertellen of er toch iets niet juist qua virussen en of malware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Masters

Voeding die onder de 11v duikt moet je zeker vervangen, die zit gewoon te laag. Het kan zijn dat je voeding te hoog oploopt van temperatuur, en dat het daardoor is dat hij een groter intern spanningsverlies neemt & onder de 11V gaat.

Wat is de temperatuur van de cpu op vollast? Als die normaal blijft, dan weet je 100% zeker dat het je voeding is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH]818[/ATTACH]

voila dit zou moeten voldoen, nu nog ff meedelen als ie in de pries zit gedurende de nacht krijg ik hem niet meer aan de praat, als hem eruit is gedurende de nacht krijg ik hem wel aan de praat maar ik kan niet veel doen.

Ik heb ondertussen een andere voeding geprobeerd, maar ik krijg geen reactie meer.

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logje lijkt mij ok.

Kijk ook eens de voltage van je stopcontact na.

Je zou tussen de 230-240 moeten zitten.

Maar je zegt nu geen reactie meer?? Dus totaal geen leven meer in de pc?

Als je hem toch kan opstarten kijken dan eens hoe je aan die 100% cpu load komt.

Je kan sorteren op percentage dus dan zie je het meteen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd momenteel geen leven meer te bespeuren. Ik heb dus de oude voeidng er stekker voor stekker uitgehaald, die andere er stekker voor stekker er in gestoken. De fans draaien maar ik krijg geen reacktie op mijn toetsenbord (lampjes ed) en scherm. Cd en dvd werken, alle gaan open en toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.