Ga naar inhoud

medion pc


gsmmer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn pc doet raar, hij start sinds enkele dagen op om nadien zichzelf terug uit te schakelen. Bij opnieuw opstarten nadien krijg ik op mijn scherm te zien dat deze geen video input heeft. Alleen bij het uitzetten van de pc vanachteren, een soort reset knop, dan kan je nadien terug de pc opstarten om nadien zichzelf weer uit te zetten of om op het scherm die input boodschap te laten verschijnen.

Mijn eerste gedacht was dat de voeding slecht was/is. Maar dan zou toch de fan niet draaien dacht ik.

Weet weet meer.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat zou raar zijn, ik kom nooit aan deze instellingen........... kan hij dit zelf aanpassen??? Maar dan zou toch ook de fan uitvallen niet ?

Nee de fan valt niet uit meestal op een normale computer. Hangt ook van type voeding af.

Maar je kan toch snel kijken, dan weet je het meteen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat er stof in je systeem zit. Ik zou zeker even kijken bij je videokaart, aan gezien hij die melding geeft over input van je video.

Blaas je kast eens uit, en maak even de componenten goed schoon. Dit kan vaak veel schelen. (vergeet niet de stroom er af te halen ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier een kort citaat uit het tijdschrift pc-active

het feit dat sommige onderdelen (zoals de ventilatoren) blijkbaar wel stroom krijgen,

sluiten niet uit dat de voeding niet helemaal correct meer werkt.

een test met een (digitale) multometer kan snel uitlsuitsel brengen

u hoeft alleen maar de uitgangen op de connectoren van de voeding te controlleren

mocht het niet aan de voeding liggen dan raden wij u aan om zo veel mogelijk componenten uit de pc te halen.

zo kan uw systeem naakt opstarten.

verwijder de componenten stelselmatig zodat u de oorzaak kunt uitsluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.