Ga naar inhoud

Windows update


1908

Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nog een vraagje, als ik bovenaan naar een nieuw tabblad wil gaan (klein icoontje) dan kom ik inderdaad bij een nieuw tabblad maar vroeger kwam ik dan bij mijn geschiedenis terecht. Hoe kan ik dit terug zetten?
Welke browser gebruik je?
En nog een vraagje, als ik in mijn hotmail kom is het een hele tijd aan het laden ( cirkeltje bij de muis) en kan ik dus niets meer doen?
Is dat als je naar de webmail gaat of als je een mailprogramma gebruikt?

Welk mailprogramma gebruik je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik welke browser ik gebruik?

Het is als ik in postvak in zit

Volgens je logje is dat internet explorer. Gebruik je voor Hotmail de Windows Live Essentials?

Controleer:

Ga naar het startmenu en typ programma's en onderdelen en druk op enter.

Scroll naar onder totdat je Windows Live Essentials ziet staan. Rechtsklik erop en kies Verwijderen/Wijzigen. Kies dan voor "Alle Windows-Live programma's repareren".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe weet ik welke browser ik gebruik?

Ik heb het even opgezocht in vorige berichten en vermoedelijk gebruik je Internet Explorer.

Open Internet Explorer

Druk op de ALT toets en ga dan in het menu bovenaan naar extra - internet opties.

Op het tabblad algemeen onderaan bij tabbladen klik je op instellingen.

In het midden van de kader kan je nu aangeven wat er moet getoond worden als je een neiuw tabblad opent.

Stel dit in op nieuwe tabblad pagina.

De benaming kan lichtjes verschillen want ik moet het hier vertalen uit het engels maar je moet het niet instellen op blanco pagina en ook niet op de eerste homepagina.

Klik alle vensters dicht met OK en herstart internet explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van het tabblad is opgelost, nu enkel dat van de hotmail nog.

Gebruik je de webdienst Hotmail, of heb je een apart programmatje geïnstalleerd hiervoor? Staat Windows Live Mail in de lijst? Of iets dat met mail te maken heeft ? (Windows Mail, ...)

Controleer:

Ga naar het startmenu en typ programma's en onderdelen en druk op enter.

Scroll naar onder totdat je Windows Live Mail ziet staan in de lijst (of een naam met "Mail" in). Rechtsklik erop en kies Verwijderen/Wijzigen. Kies dan voor Repareren of iets in die aard.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.