Ga naar inhoud

Bibliotheken


devlin7000

Aanbevolen berichten

Ik ga naar schijf D en klik dan nieuwe map aan maar ik kan echter geen map D:\Gebruiler\mijn documenten aanmaken omdat de verkenner bepaalde tekens waaronder de backslash niet laat gebruiken !

Dus hier zit ik altijd vast! Wat doe ik hier toch altijd fout?:rofl:

Ik hoopte via de Shell naar de Verkenner te geraken maar dat gaat blijkbaar niet. Verkenner is in mijn startlijst niet terug te vinden.

Open de verkenner door tegelijkertijd op de Windows en X-toets te drukken, in het snelmenu dat je links beneden ziet klik je op verkenner.

post-23245-1417705307,2907_thumb.png

Klik in de verkenner op de D-schijf.

Klik dan op start.

Klik dan op nieuwe map.

post-23245-1417705306,9641_thumb.jpg

Je ziet nu een nieuwe map, geef die een naam zoals bijvoorbeeld documenten of je eigen naam.

post-23245-1417705307,0073_thumb.jpg

Dan ga je naar start en ga naar in jouw geval vermoed ik "gebruiker".

Klik er met de rechtermuisknop op.

Je krijgt een snelmenu, klik er op eigenschappen.

post-23245-1417705307,2053_thumb.png

Klik er op het tabblad locatie.

Klik op verplaatsen...

post-23245-1417705307,2572_thumb.png

Klik in het volgende venster op je D en je nieuwe map (in mijn geval de naam test).

Klik dan op map selecteren.

Klik dan nog op Toepassen en OK in het volgende venster.

post-23245-1417705307,3194_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb Verkenner toch teruggevonden in Shell menu Staat Onder Systeem Maar hiermee ben ik nog geen stap verder want ik krijg hetzelfde verkenner-venster dan dat ik via het pictogram opstart en kan dus met Nieuwe map nog steeds geen backslashen enzo typen Wat doe ik hier fout???? :rofl:

- - - Updated - - -

Ah ik ga uw handleiding proberen uit te voeren en laat U iets weten Nogmaals dank hiervoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Clarkie ondanks uw duidelijke handleiding blijk ik er maar niet in te lukken !

Zit nog steeds vast hoor!!!! Moet ik naar den dos prompt of hoe moet dat nou want ik kan verdorie in die Windows 8 nog geeneens een backslash typen om van path te veranderen Met dat geknoei krijgt ne mens nog heimwee naar MS DOS !

:rofl:

Ah wel al Verkenner gevonden onder Systeem maar is juist hetzelfde dan dat ik via Icoon Verkenner oproep. Dus daar ben ik ook niks mee

En om het nu nog allemaal wat ingewikkelder te maken vindt ik nu zelfs mijn berichten in dit forum niet meer terug Gisteren stond hier ergens hoe ik er uit moest geraken maar Who Knows waar dit bericht naartoe is !

Godzijdank heb ik mijn Oude PC n met de Windows XP nog Toch nog iets dat behoorlijk werkt!

- - - Updated - - -

IS DA NU NIET OM DOOD TE VALLEN NU STAAT DAT BERICHT VAN GISTEREN ER TERUG !!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na veel geknoei dan toch EINDELIJK wat schot in de zaak Het is dan wel maar 1 map maar beter iets dan niets he! :-)

Mijn documenten van C naar D:\Linda verplaatst D:\Linda is nu nergens meer te zien Enkel D:\Mijn documenten Wat met Mijn afbeeldingen Mijn Muziek Mijn Video Moet ik nu telkens weer een map D:\Linda aanmaken want als ik verplaatsen naar

D:\Mijn documenten aanduid gaat hij dat dan niet vervangen?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat met Mijn afbeeldingen Mijn Muziek Mijn Video Moet ik nu telkens weer een map D:\Linda aanmaken

Ga weer naar het startmenu ( zie afbeelding 4 uit bericht 11) en klik met de rechtermuisknop op de map die je nog wil verplaatsen.

Kies eigenschappen, ga dan naar het tabblad locatie.

Klik op verplaatsen naar...

Kan je daar D\ gebruiker (of Linda of User) selecteren?

Doe dat dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil Mijn afbeeldingen verplaatsen en kom via Eigenschappen bij Locatie De locatie is c:\users\gebruiker\pictures Als ik Verplaatsen aanklik krijg ik enkel de keuze uit de items van bureaublad Daar staat wel Gebruiker (systeemmap) tussen maar de map D.\Linda die ik op de hard disk D had aangemaakt kan ik niet selecteren hoor Als ik op het pijltje dat naar beneden wijst drul kom ik bij Bibliotheken Video Muzuek Mijn Documenten en afbeeldingen Ik heb alles geannuleerd want mijns inziens zit ik hier helemaal fout bezig Ik veronderstel dat de map D:\Linda die ik had aangemaakt op D , bij het verplaatsen van Mijn documenten de naam Mijn documenten heeft gekregen Moet ik nu terug een map D.\Linda of D.\Linda2 aanmaken????

- - - Updated - - -

Toch nog even voor alle duidelijkheid Mijn Documenten staat wel degelijk op de D schijf hoor dus dat is blijkbaar WEL gelukt Al de rest afbeeldingen Video en Muziek staat nog op de C schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op het pijltje dat naar beneden wijst drul kom ik bij Bibliotheken Video Muzuek Mijn Documenten en afbeeldingen

Je krijgt dan een venster zoals hieronder, je moet dan aan de linkerkant de D selecteren en dan een aanwezige map in die D zoals gebruiker of....

post-23245-1417705312,1703_thumb.jpg

Je verandert de C van c:\users\gebruiker\pictures in een D dan krijg je D:\users\gebruiker\pictures zoals hieronder afgebeeld.

Klik op toepassen en in het volgende venster op Ja.

Laat de aanwezige bestanden over plaatsen en klik op OK.

post-23245-1417705312,206_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mappen afbeeldingen Video Muziek Opgeslagen spellen naar de D schijf gekopieerd met de tip die U hierboven hebt gegeven Map bestaat niet Wilt U de map maken en dat ging op het eerste zicht perfect tot ik nadien ging kijken.....

Als ik nu naar D ga zie ik daar drie mappen De eerste map is de map Mijn Documenten (die ik verplaatst had met eerst de map Linda aan te maken dan de tweede map is de Multimediamap FFOutput en dan de derde map is de map Users Klik ik op Users dan kom ik bij Gebruiker terecht Klik ik op Gebruiker dan kom ik pas bij mijn mappen Muziek Video enz... terecht Wat heb ik nu weer fout gedaan????

Ik had verwacht en gehoopt dat er zou staan Mijn Documenten Mijn Afbeeldingen Mijn Videos en Mijn Muziek Niet dus! Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.