Ga naar inhoud

Bibliotheken


devlin7000

Aanbevolen berichten

Ja ik krijg mijn afbeeldingen te zien zowel in de verkenner als startmenu

Blij te horen dat het eindelijk in orde is:-) en dat ik niks fouts heb gedaan. Alvast 1000x dank voor uw hulp :adore::top::-)

Nu heb ik nog een vraagje

Ik heb ees SSD van 120 GB en een HD van 1 TB zijn er nog mappen die ik best op de HD zet ?

Wat mij opvalt is dat de SSD nog maar 31,1 GB beschikbare ruimte heeft. Wat kan hier de oorzaak van zijn? De PC is nieuw. Volgende programma's staan er op: Windows 8, Bullguard, Office 2007 en een paar programmaatjes TagScanner Manycam, Google Earth, Format Factory, Classic Shell, Revo, FireFox met Downloadhelper en converter, Malwarebytes enz... Zelfs nadat mijn persoonlijke documenten naar de HD zijn verhuisd vindt ik dit enorm veel. Ik heb al verschillende malware en virusscans laten draaien maar alles is "clean" . Op deze manier zal mijn SSD vlug ruimte tekort hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zou kunnen dat er ook een herstelpartitie aanwezig is.

Als je een schermafbeelding maakt van schijfbeheer en die in een volgend bericht plaatst kunnen we het nakijken.

Om schijfbeheer te bereiken druk je tegelijkertijd op de Windows en X- toets.

Dan krijg je een snelmenu links beneden, klik daar op schijfbeheer.

Hoe je een schermafbeelding (printscreen) maakt lees je hier.

Hoe je de afbeelding in een volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Thanks Ik ga proberen hoor. Dan kan U dat eens bekijken.

(Ik heb de PC zelf laten samenstellen en er Windows 8 en mijn oude Outlook 2007 laten opzetten)

Nu ben ik geen computerkenner maar is het niet gebruikelijk en het meest logische dat ze zo een eventuele herstelpartitie op de D schijf plaatsen in plaats van op een peperdure SSD?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gevraagd om een back-up te maken op een externe harddisk en dat hebben ze gedaan Maar of ze ook en Backup hebben geplaatst op de SSD was helemaal niet de afspraak en moest dit zo zijn toch ook weer niet erg snugger hé. Zal ik contact opnemebn met de handelaar en vragen hoe hij denkt dat dit kan komen? Het is maar dat ik na al dit geknoei niet erg veel vertrouwen meer heb ik hun computer"kennis". :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.