Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste

kan iemand mij helpen, ik zoek software waarmee ik muziek kan download die wat ik afspeel via de mediaplayer.

vb ik zet een internet radio op via de mediaplayer en nu zoek ik een progske waarmee ik dat geluid kan stream en opslaan

hopelijk kan mij iemand helpen

alvast bedankt

Bulldozer

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

downloaden kan met een alledaags programma zoals imesh... of frostwire...

dan kan je het in die map laten staan waar het heen gedownload word en dan afspelen met virtual dj

ik weet dat met het programma virtual dj gestreamd kan worden...

dit gaat dan via een server.

VIRTUAL DJ SOFTWARE - MP3 Mixing Software -

misschien interessant om eens te bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het snelle antwoorden:ciao:

maar dat is ni percies wat ik bedoel, zulke programmas gelijk imesh enz die heb ik ook en ik stream meestal met vnc player

maar kben echt opzoek naar iets waarmee ik geluid dat live van internet afkomt (en speelt in de wind.mediapalyer) om dat ergens kunnen op te slaan

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

aah, op die manier precies.

deze quote komt van de site ilxor.com

misschien heb je er iets aan

Ik gebruik TotalRecorder, een programma dat wel te downloaden is op Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com of Tucows Download. Dit programma neemt op wat er over de geluidskaart gespeeld wordt, dus ook streams. Zo heb ik ook enkele De Avonden-specials vergaard.

Je krijgt inderdaad een groot .wav-bestand, maar met een simpel programma als CoolEdit kun je het naar hartelust bijknippen en in mp3 omzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.