Ga naar inhoud

Word documenten openen met word starter


HPc

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn proefversie van word professional is sinds kort vervallen. Sindsdien kan ik mijn word documenten niet meer openen met Word starter (Ik kan wel nog documenten aanmaken met Word starter).

Ik heb geprobeerd om Word starter als standaardprogramma te installeren om documenten te openen. Maar dit is me niet gelukt.

Wanneer ik een scan uitvoer met ccleaner (register), is er een bestandreferentie die ik niet kan verwijderen.

Zou iemand me hiermee verder kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@QuPc,

Een bericht van juni 2012: Microsoft schrapt gratis Starter-variant Office.

Zie tweede quote voor Word Starter Webapp [free]

Gebruikers die nu het gratis pakket gebruiken op Windows 7kunnen die software wel blijven gebruiken als ze hun pc upgraden naar Windows8.
Daarnaast bestaat er nog de optie van Office als webapp, wat gratis is voor consumenten maar wat voor zakelijk gebruik wél een Office 2010-licentie vereist.
De Office Web Apps (met daarin de applicaties Word, Excel, PowerPoint en OneNote) zijn sinds eind 2010 als op zichzelf staande dienst beschikbaar in Nederland. Kopers van het pc-pakket Office 2010 konden al iets eerder werken met de online-uitvoeringen van de kantoor applicaties.

Bron: Microsoft schrapt gratis Starter-variant Office | Webwereld

Bij onderstaande link vind je meer informatie over Word Starter

Search results for word starter webapp - Products - Office.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.