Ga naar inhoud

blauw scherm


vanderpoorten

Aanbevolen berichten

Goeie middag

Bedankt voor uw geduld maar gee wifi freddy te vinden onder netwerkadapters.

De enige is "Realtek PCIe FE Family Controller" op die lan verbinding is er wel aanduiding "wifi freddy"

Als ik "zoeken uitvoernaar gewijzigde apparatuur" krijg ik "zoeken naar Plug en Play compatibele hardware" en directe overgang apparaatbeheer. Geen resultaat zichtbaar.

Graag verdere hulp.

Gr

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goeie avond

Oef, uw tip van Medion, gedaan, geen resultaat als netwerkadapter.

Ik stel uw geduld zeer op prijs en nu;

Download gedaan, bestand geopend en uitgepakt, geplaatst onder c:\wifidriver op c schijf.

Computer opgestart, geen bemerkingen en geen bijkomende netwerkadapter en geen wifi te vinden.

En nu?

Gr v

Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeie middag

eindelijk fit genoeg, heb griep gehad.

ik denk dat de set up van dit bestand is uitgevoerd er is zelfs een snelkoppeling aangemakt en setup gegevens.

enkele bijkomend info, sinds enige tijd was de verbinding verbroken bij gebruik microoven, het lichtje van wifi lichte niet meer op in windows, wel in ubunti, huidig kan in ubunti niet gebruiken.

Kan het zijn dat zendertje voor wifi defect is?

Tot hiertoe geen bleu screen meer.

GR

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds enige tijd was de verbinding verbroken bij gebruik microoven
Een microgolf oven kan inderdaad het wifi signaal zodanig verstoren dat de verbinding wegvalt.

Staat de wifi adapter nu weer bij de netwerkadapters in het apparaatbeheeer?

Het kan altijd zijn dat het zendertje defect is.

Dat kan je testen door een andere usb wifi stick (die zeker werkt) te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.