Ga naar inhoud

blauw scherm


vanderpoorten

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Goeie dag

Ik heb van de recover disk de driver setup gedaan(atheros), hij staat nu onder netwerkadapters, computer opgestart, geen resultaat.

Vandaag update windows ontvangen en ubuntu opnieuw geinstalleerd. Onder ubuntu brande wel indicatie wirless, computer opgestart en alles gaat, oef!. Wel traag.

Ik ben overgeschakeld van avg naar Avast er blijft een restje achter"@product_90" kunt u mij zeggen hoe ik dat kan verwijderen, er staat in de onderste balk een vierkantje met gevaren driehoek erin op de plaats van Avg icoon.Als ik daar op klik staat "@product_90"

Bedankt voor de hulp, het blauwe scherm heb ik niet meer gehad.

Grtjs

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je eerst nog wat restjes opruimen.

Verwijder hijackthis en malwarebytes vie het configuratiescherm - programma's

Probeer dan om de laatste restjes van AVG te verwijderen met de AVG Remover.

En tenslotte nog een registeropruiming.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie middag

ik heb ccclaener.

De schoonmaak en register herstelling fouten is gedaan.

Ik had voordien al gepoogd om de rest van AVG te verwijdern met ccclaener, maar eerst moest Avast er af, dit is gedaan. Ik heb nog eens AVG remover uitgevoerd er waren enkele dingen niet weg, nu ok.

Een bemerking "bij opstart pc heb ik geen verbinding met wifi, met windows en ubuntu, wel verbinding na herstart"

Ik vind dit raar!

Tot hiertoe nog geen blauwcherm gehad en dit was de bedoeling.

Hartelijk dank voor de hulp.

gtrjs

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.