Ga naar inhoud

tekst in Hotmail


areyan

Aanbevolen berichten

In Word2003 of Word2010, ik heb ze allebei, typ ik regelmatig teksten die ik wil verzenden in Hotmail. Tot daar geen enkel probleem.

Maar wanneer ik dan mijn tekst in Hotmail, in “Nieuw” plak welteverstaan, is er geen vuiltje aan de lucht, maar wanneer ik diezelfde tekst in “Beantwoorden” plak, verschijnt er plots tussen elke lijn van de tekst een vervelende ruimte die de tekst oneindig lang uitrekt.

Ik heb mijn tekst al in Word aangepast met Alinea, maar het haalt allemaal niks uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan toch niet dat ik de enige ben die zoiets voorheeft,dat er verder nog nooit iemand een tekst uit Word in Hotmail heeft geplakt alsantwoord op een inkomende mail? Want dan hebben die personen hetzelfde voor. Of,er hapert iets ernstigs aan mijn Hotmail?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ areyan,

maar wanneer ik diezelfde tekst in “Beantwoorden” plak, verschijnt er plots tussen elke lijn van de tekst een vervelende ruimte die de tekst oneindig lang uitrekt.

Gebeurd dat bij een 'antwoord' naar één bepaalde persoon of naar alle personen?

dat er verder nog nooit iemand een tekst uit Word in Hotmail heeft geplakt alsantwoord op een inkomende mail? Want dan hebben die personen hetzelfde voor.

Het ligt niet aan Word.

Ik Kopie en Plak ook van Word, maar het probleem kom mij niet bekend voor.

Of,er hapert iets ernstigs aan mijn Hotmail?

Dit weet ik nog niet.

aangepast door iEscape
tekst toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar bij opties krijg ik niet datgene wat je aangegeven hebt. Wat ik wel zie is het volgende:

E-mail schrijven

Lettertype en persoonlijke e-mailafsluiting voor berichten

Antwoordadres

Verzonden berichten opslaan

Bevestiging bij verzonden berichten

Bijlagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik weet niet wat je bedoelt. Wanneer ik Hotmail open, dan kom ik via opties niet verder dan hetgeen ik over "verzenden" geschreven heb. Meer regeltjes heb ik niet. Zelfs "Extra" zoals je eerder vermeld hebt zie ik nergens staan, alleen "meer opties". Je zegt ook, Hotmail openen via de computer. Ik kan toch niet anders, zoniet kom ik toch niet bij Hotmail terecht. Nogmaals sorry, ik ben geen computerfreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ areyan,

Wanneer ik Hotmail open, dan kom ik via opties niet verder dan hetgeen ik over "verzenden" geschreven heb. Meer regeltjes heb ik niet.

Ja, dat klopt, je gaat naar hotmail via de Webmail.

Zelfs "Extra" zoals je eerder vermeld hebt zie ik nergens staan, alleen "meer opties".

Probeer het volgende >> Start >> Programma's >> Windows Live >> Windows Live Mail

post-41531-1417705313,3366_thumb.jpg

Er verschijnt dan het volgende scherm

post-41531-1417705313,3892_thumb.jpg

Ga naar Extra >> Opties

post-41531-1417705313,4131_thumb.jpg

>> tab Verzenden >> bij Berichten beantwoorden in de indeling waarin deze werden ontvangen >> [als er een vinkje staat] het vinkje verwijderen >> OK

post-41531-1417705313,4357_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.