Ga naar inhoud

canon 4950 start niet.


Bece

Aanbevolen berichten

De printer hangt permanent aan de 220V.

Als ik de computer stroomloos zet en deze 24 uur later terug aan zet dan weigert de printer af te drukken. Melding. "Printer niet on line". Ook als ik de printer manueel aanzet krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Om te kunnen afprinten moet ik dan de stekker uittrekken en na een 30 seconden opnieuw in steken.

Heb wel met de instellingen bezig geweest maar heb er geen flauw idee van wat ik daar dan wel verkeerd zou hebben gedaan.

Win 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ Bece,

De printer hangt permanent aan de 220V.

Als ik de computer stroomloos zet en deze 24 uur later terug aan zet dan weigert de printer af te drukken.

Wat bedoel je met "de computer stroomloos zet" ?

De stekker van de computer uit de wand contactdoos halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de stekker er uit trekken.

Ondertussen is het probleem opgelost.

In het configuratiescherm/ energiebeheer / energie instellingen wijzigen was de optie USB instellingen/ instellingen voor selectieve USB onderbreking INGESCHAKELD.

Even uitschakelen en mijn printer start nu normaal op bij een printeropdracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Bece,

Als dit opgelost is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop Markeer als opgelost, die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

En dank je dat je de oplossing erbij hebt gezet, is gemakkelijk voor anderen die dit lezen en misschien zo hun printer terug aan het werken kunnen krijgen:top:

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.