Ga naar inhoud

mail


IneV

Aanbevolen berichten

En outlook.com ken ik ook niet. Maar het lijkt mij een soort uploadstation (cloud).

Outlook.com is zowat de opvolger van Hotmail.

Ik zal het dan wel uitvogelen als ik mijn nieuwe laptop heb en proberen met de link die jij gegeven hebt

vind het gewoon stom dat je die pop3 niet meer kan gebruiken en hun reden nog stommer want ik maak totaal nooit gebruik van een andere weg om mijn mails te lezen - ik ben altijd thuis - werk altijd op zelfde laptop dus waarom zou ik andere weg nodig hebben - pff weet nu al dat ik die windows8 niet leuk ga vinden en snel zal veranderd zijn naar win7 ofzo

TOCH dank voor de hulp

groetjes

Indien je gewoon je telenet account wil gebruiken (behouden) op je Windows 8 PC zonder al te veel poespas kan je best eerst eens Windows Live mail proberen het is trouwens de opvolger van Outlook express en werkt zonder probleem met POP3.

Via deze link vindt je er een gratis cursus over.

Via deze link vindt je ook al wat tips en handleidingen over Windows 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je niet te druk. Zorg dat je er een beetje plezier in hebt. Ik denk dat je Windows 8 gewoon even rustig moet bekijken. Wat die 'App' dan is, zie je wel. Je kunt volgens mij altijd Windows Live Mail gebruiken. Outlook Express is in Windows 7 en 8 definitief ten einde!

Ja, met dank aan Clarkie.

aangepast door De Hulk
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Clarkie

DANK voor je uitleg en vooral voor de links.

Blij te lezen dat ik dan in winlivemail toch nog pop3 kan gebruiken

Ik zal zeker veel hebben aan de links die je mee gaf over win8

het is wel spannend allemaal - want ik werk nu voor het allerlaatst met winxp

en morgen werk ik voor het eerst op splinter nieuwe laptop met win8 spannend........

Nogmaals SUPER DANK voor de info

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag IneV,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.