Ga naar inhoud

verbonden met het internet maar browsers kunnen webpagina niet weergeven


heroo234

Aanbevolen berichten

mijn java is geüpdate.

ik ga nu even alles nog eens op een rijtje zetten:

mijn laptop(packard bell) met Windows Vista heeft problemen met het surfen op het internet. op msn kan ik inloggen, ik kan pingen naar Google dus ik krijg zeker internet. echter kan ik niet browsen. zowel niet met IE als google chrome,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En als je de laptop rechtstreeks op de modem aansluit kan je dan nog niet browsen?

Misschien iets met de router, waarschijnlijk niet maar je weet nooit.

Tenzij er meerder computers/laptops op zitten die werken zonder problemen dan is het dat zeker niet

- - - Updated - - -

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn meerdere computers die op zowel de modem als de extra router zijn aangesloten.

zelfs als de laptop met de kabel aan de router/modem is aangesloten kan ik nog niet browsen.

het probleem met norton is dat hij defect is. door een virus misschien? kan het dat virus mijn norton firewall zo hebben verhoogd dat ik niet meer kan surfen en daarna de norton verwoest? kan het dan een oplossing zijn om norton te deinstalleren? hij is nu toch defect.

ik heb geen firewall ingesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A ok, als je weet en zeker weet dat je norton opnieuw kan installeren zou ik dat toch zeker is proberen, norton te deinstalleren.

Als je dit doet dan nog is checken of je kan browsen

- - - Updated - - -

En misschien voor de zekerheid even een systeem herstel punt maken

- - - Updated - - -

Maar denk eraan wat je nu deinstalleerd, je kan niet met die laptop iets afhalen van het web é

En is norton een trail versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatste is al opgelost want ik heb nog wel wat andere pc's en overzet apparatuur(usb) ter beschikking. tot slot ben ik mijn vader toch al aan het proberen te overtuigen niet meer te betalen voor norton. dat hij beter een andere (gratis) virusscanner neemt.

en norton werkt op dit moment toch niet dus of ik hem nu opnieuw kan installeren of niet hij moet er sowieso af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A ok, ik ben op basis van dit forum overgeschakeld naar Zone alarm, is gratis maar zo te horen is het voor een zaak dusja,

kan daar niet garant voor staan, alleen dat deze site experts zijn dus ik volg hun raad op.

Kan je niet je IE terug resetten?

- - - Updated - - -

En google chroom eraf gooien en nadien terug installeren als je dat wil gebruiken

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe kan ik norton deinstalleren zonder de klassieke weg te volgen. als ik norton wil deinstalleren kan ik eerst op een knopje doorgaan klikken en dan gebeurt er niets meer. de pc blijft gewoon opstaan en er gebeurt niets. normaal als er een programma aan het deinstalleren(is er hier een ander woord voor deinstalleren klinkt zo fout --') is kan je normaal geen ander programma deinstalleren (--') maar ik kan dat dus wel. norton wilt gewoon niet beginnen met deinstalleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.