Ga naar inhoud

melding: geen Stuurprogramma Graffische kaart


19Katte58

Aanbevolen berichten

Dag Mako

Ja er is een geel uitroepteken, bij: ATI Radeon HD 5450!

Als ik daar dan bij de eigenschappen kijk, staat bij 'Algemeen' dit:

De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)

Ik heb op 19-02-2013 een driver(s) update gedaan, of liever gezegd laten doen met het programma Driver Genius Pro.

Omdat ik steeds meldingen kreeg dat mijn drivers verouderd waren!

Kan die dan wat anders erbij op hebben gezet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi,

Probeer deze driver nogmaals te installeren. Misschien lukt het ditmaal wel zonder problemen.

Lukt dit niet kan je bij het apparaatbeheer eens proberen via de rechter muisknop "Stuurprogramma's bijwerken" te drukken. Laat de computer vervolgens online naar stuurprogramma's zoeken.

Ik ben niet zo'n voorstander van programma's die automatisch drivers gaan updaten. Je ziet dan helaas wel eens zaken zoals je nu voorhebt. Als een driver goed werkt is er eigenlijk geen nood om deze te vervangen. Tenzij de uitgever belangrijke nieuwe opties zou toegevoegd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is eigenlijk "als ik het tenminste goed lees", dat mijn PC de maker van het stuurprogramma niet herkend

Dit bedoel ik: De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd

En bij het tabblad 'bronnen' staat: dit apparaat gebruikt geen bronnen omdat het niet correct werkt!

Of zie ik dat verkeerd??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg net nog een andere melding; 'Comand Line Interface werkt niet meer', weet je ook wat dit nou weer te betekenen heeft?

Of kan dit ook met alle problemen van die grafische kaart te maken hebben, dat ie hierdoor misschien niet herkend word?

Als het zo doorgaat kan ik mijn PC volgens mij beter even wegbrengen, ter reparatie....

Of dit 'bovenstaande' moet alles verklaren!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar deze website en download de AMD Driver Autodetect. Installeer deze en voer uit.

Normaal zou dit programma zelf de juiste driver moeten downloaden en installeren. Dat een driver van AMD niet de juiste digitale handtekening meekrijgt heb ik nog nooit geweten. Dat zou iets zijn als een onderdeel van Microsoft dat niet herkent wordt.

Laat eens weten hoe het met dit programma ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als ik het stuurprogramma verwijder (met apparaatbeheer), of heb ik dan helemaal geen beeld meer?

En dan bvb., die amd deterctie nogmaals laat uitvoeren?

En wat betekend dit; 'Comand Line Interface werkt niet meer', want na de melding van dat stuurprogramma dat niet werkt, krijg ik deze melding er nu ook bij, na het opstarten van mijn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de gok maar genomen en het stuurprogramma verwijderd via apparaatbeheer, en toen die AMD Driver Autodetect opnieuw uitgevoerd.

En zowaar vond hij een andere driver en na het opnieuw opstarten deed/ doet alles het gelukkig weer als vanouds!!

Ook die gele uitroepteken is nu weer weg

Mako bedankt (ook Heroo234 bedankt!) voor het geduld en de verschillende linken die ik kon proberen, alleen had ik het nooit voor elkaar gekregen!

Ook aan de 'soortgelijke opgeloste discussies' wat hieronder staan, heb ik veel gehad, hierop kreeg ik mijn laatste antwoorden door ze te lezen en ene 'jean piere' die daar toen geholpen heeft gaf me het antwoord over het wel of niet kunnen verwijderen van die stuurprogramma's.

En door toen die laatste link van jou Mako weer opnieuw uit te voeren, kwam het gelukkig weer goed met mijn PC.

Ook heb ik dat automatisch updaten van drivers in 'Driver Genius pro' uitgezet, dat doe ik wel handmatig als dit nodig is.

Nogmaals, bedankt voor alles!!

Met vriendelijke groet, 19Katte58

PS morgen als ik mijn pc opnieuw aan doe, en het werkt nog steeds goed, druk ik het '+ markeren als opgelost' wel in, eerst morgen nog even afwachten wat ie dan doet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.