Ga naar inhoud

melding: geen Stuurprogramma Graffische kaart


19Katte58

Aanbevolen berichten

Dag Mako

Nou alles ging dus eerst niet goed, totdat ik in een Windows 7 update zag, een update om stuurprogramma's beter te laten werken, die heb ik dus gedownload en geïnstalleerd, toen nogmaals die AMD 'Catalyst Control Center' erop gezet en na die installatie gaf die 'C.C.C' zelf aan dat er een grafisch stuurprogramma was voor mijn systeem, die geïnstalleerd en nu werkt het weer als vanouds. Dit is nu de 3de dag dat ik mijn PC aanzet en hij het weer normaal doet, gelukkig!!Zelfs mijn spellen kan ik weer spelen zonder dat mijn figuren in de lucht lopen, i.p.v. op de grond.

Met vriendelijke groet, 19Katte58

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo 19Katte58,

Fijn te horen dat het allemaal als vanouds werkt! :-)

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

PC Helpforum moderator bericht:
Bericht als OPGELOST gemarkeerd
aangepast door Mako
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.