Ga naar inhoud

melding: geen Stuurprogramma Graffische kaart


19Katte58

Aanbevolen berichten

Goede morgen, ik heb een vraag?

Ik krijg steeds bij het opstarten een schermpje in beeld, dat er geen stuurprogramma voor mijn AMD grafische kaart is geïnstalleerd????

Weet iemand wat dit inhoud, en vooral hoe ik dat in een simpele uitleg op kan lossen?

Wat het inhoud ben ik "denk ik" al achter, omdat ik sinds gisteren na het opstarten geen normaal beeld meer heb, ook hier op het internet is alles anders, bv allemaal blauwe letters, invul vakken die je niet meer onderscheiden kunt enz..., ook met spellen spelen merk ik dat dit niet meer lukt, omdat de achtergrond gedeeltelijk weg is, zelfs mijn bureaublad is veranderd!!

Ik heb al een beetje rondgeneusd hier op dit forum, dus ik heb het programma 'Speccy' alvast gedownload en geïnstalleerd, want daar verwijzen jullie vaak naar...

Ik hoop dat iemand mij helpen kan...?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet, 19Katte58

Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo 19Katte58,

Welkom op PCH! :-)

Ik heb al een beetje rondgeneusd hier op dit forum, dus ik heb het programma 'Speccy' alvast gedownload en geïnstalleerd, want daar verwijzen jullie vaak naar...

Dat klopt, kan je bij gelegenheid even jouw resultaat posten aub?

Start Speccy

Selecteer bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Om even terug te komen op de melding die je krijgt: ieder stukje hardware in je computer moet om goed te kunnen functioneren een driver hebben. Een driver is eigenlijk de bestuurder van het stukje hardware. Vergelijk het met een auto en bestuurder... de auto gaat ook nergens heen zonder de bestuurder ;-).

A.d.h.v. het Speccy logje kunnen wij achterhalen welke driver je moet downloaden om alles opnieuw goed te laten functioneren.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Mako

Nu krijg ik een NSIS_Error

En daar staat bij: installer intergrity check as failed common causes include incomplete download and damage media.

Contact the installer's author to obtain a new copy.

More information at: Why do I get NSIS Error - NSIS

- - - Updated - - -

Mijn Engels is al net zo knudde als mijn kennis van mijn PC

- - - Updated - - -

Dus ik heb geen idee wat daar staat, ik weet alleen het woord Error

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mako, heroo234, of wie ook....

Ik heb die link van jou opgezocht op het internet en toen kwam ik bij de 64bits versie uit, die heb ik gedownload en geïnstalleerd. Alles ging goed totdat deze zowat aan het eind was (Voltooien stond er al onderaan) kwam er dit scherm met deze tekst (ook heb ik de details ervan gekopieerd):

Catalyst Control Center: Monitoring Program werkt niet meer.

Oplossing online opzoeken,

en afsluiten...

Onder het knopje 'Details' staat:

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: CLR20r3

Probleemhandtekening 01: mom.exe

Probleemhandtekening 02: 2.0.0.0

Probleemhandtekening 03: 4f2058ba

Probleemhandtekening 04: mscorlib

Probleemhandtekening 05: 4.0.0.0

Probleemhandtekening 06: 4ee99f66

Probleemhandtekening 07: 2a55

Probleemhandtekening 08: 101

Probleemhandtekening 09: N3CTRYE2KN3C34SGL4ZQYRBFTE4M13NB

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.1

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie 1: b6f7

Aanvullende informatie 2: b6f742612b0867379a4e5bde60438cd0

Aanvullende informatie 3: 3bff

Aanvullende informatie 4: 3bffa36be18c645a1ce0f90e28052db3

Lees de onlineprivacyverklaring:

Windows 7 Privacyverklaring - Microsoft Windows

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:

C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Misschien heb je daar wat aan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Het lijkt er op dat het programma/driver niet correct is geïnstalleerd. Althans, dat vermoed ik.

Kan je even volgende doen aub?

Ga naar Start - Configuratiescherm - Hardware en Geluiden - Apparaatbeheer

Staat bij een van de apparaten een geel uitroepteken of vraagteken? Neem zeker een kijkje onder Beeldschermadapters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.