Ga naar inhoud

[OPGELOST] Browers uitproberen


Aanbevolen berichten

Mooi dat u even de verschillende mogelijkheden wenst uit te proberen. Dit geeft zeker geen problemen met IE7 en deze zal gewoon blijven werken. U kan alle browsers naast elkaar gebruiken.

Zelf gebruikte ik helemaal in het begin ook IE maar eenmaal ik de andere probeerde kwam Firefox er uit. Sindsdien altijd Firefox.

Pobeer ze dus even uit en maak voor jezelf uit welke je de beste vindt. Kijk ook zeker even de plugins die je bij Firefox kan installeren want dat maakt het geheel interessanter.

Ik zal je niet zeggen welke je moet gebruiken want dat is een persoonlijke mening en verschilt bij iedereen.

Succes alvast

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat u even de verschillende mogelijkheden wenst uit te proberen. Dit geeft zeker geen problemen met IE7 en deze zal gewoon blijven werken. U kan alle browsers naast elkaar gebruiken.

Zelf gebruikte ik helemaal in het begin ook IE maar eenmaal ik de andere probeerde kwam Firefox er uit. Sindsdien altijd Firefox.

Pobeer ze dus even uit en maak voor jezelf uit welke je de beste vindt. Kijk ook zeker even de plugins die je bij Firefox kan installeren want dat maakt het geheel interessanter.

Ik zal je niet zeggen welke je moet gebruiken want dat is een persoonlijke mening en verschilt bij iedereen.

Succes alvast

Mvg Karel

Alvast bedankt voor de informatie. :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gebruik altijd Firefox.

Het is compact, handig en heeft een duidelijk design.

Ik vind Internet Explorer maar op niets trekken.

IE7 is gewoon door microsoft nagekeken van Firefox. En ik vind het nog mislukt ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.