Ga naar inhoud

Windows 7 Live Mail werkt wel maar zeer traag


Elkedage

Aanbevolen berichten

Beste Clarkie,

Ik heb Skynet als provider en meerdere accounts, maar ook met de standaartaccount werkt het niet. Mail ophalen en verzenden duurt minutenlang en dikwijls blokkeerd hij dan nog. Het gaat niet om het aantal mails dat zijn er maar enkele. Ook op de webmailserver worden geen mais opgeslagen, ik heb dat zo ingesteld. Op de pc's van mijn vrouw werken de accounts wel en ze zijn identiek hetzelfde ingesteld.

Alvast dank voor de aandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

deze foutmelding krijg ik geregeld:Voor het account Skynet (********) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het verbinding maken met de server is mislukt.

Server: 'pop.skynet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E

Protocol: POP3

Poort: 110

Beveiligd(SSL): Nee

Socket-fout: 10013

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik ontdekt dat als ik de pc rechtstreeks verbind met de kabel naar de modem de WLM wel goed werkt. Maar helaas doet hij dat draadloos niet, dus daar moet ergens iets fout ingesteld zijn, misschien jullie deskundige mening hierover??

alvast dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.