Ga naar inhoud

mijn pc vindt geen draadloos netwerk


sooi23

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Hoi, In mijn oude pc is mijn harde schijf kapot. Dus heb ik de harde schijf van mijn nieuwe pc in mijn oude gezet. Nu Kan mijn oude pc weer opstarten en werkt hij weer, maar ik kan nog altijd niet zoeken naar draadloze netwerkverbindingen of iets dergelijks alleen een breedbandverbinbding. Terwijl vroeger op die pc met z'n oude harde schijf ik wel internet had. Ik heb nu ook ondervonden dat bij die oude pc een ethernetkabel is met daaraan een klein vierkant bakje van het merk asus. Maar als ik dit aansluit op de pc zegt de pc dat ik het niet kan installeren en dat ik internet nodig heb zodat windows het automatische stuurprogramma kan installeren ofsoiets, maar ik heb geen internet en volgens mij is het dat bakje van asus die me internet gaf op mijn vorige pc

aangepast door sooi23
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ sooi23,

Dus heb ik de harde schijf van mijn nieuwe pc in mijn oude gezet. Nu Kan mijn oude pc weer opstarten en werkt hij weer,

:top:

Ik heb nu ook ondervonden dat bij die oude pc een ethernetkabel is met daaraan een klein vierkant bakje van het merk asus.

Dat vierkant bakje is hoogstwaarschijnlijk een router, kan je het type doorgeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat het een router is ja, ik heb eens gekeken op de site van asus en afbeeldingen gezocht. Dit staat op de voorkant van het bakje : asus 802.11g 54Mbps

op de achterkant: ASUS ASUSTeK Computer Inc. Model:WL-167 USB WLAN adapter

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.