Ga naar inhoud

Blue tooth en internet uitschakelen


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een laptop die ik enkel gebruik als dj, om hem proper te houden van eventuele rommel surf ik daar ook niet mee, ik gebruik de laptop dus enkel om te gaan draaien op feesten.

Nu wil ik blue tooth en internet volledig uitschakelen omdat ik bang ben voor storingen vanuit de zaal (gsm, tablet...) maar ik kan niet vinden hoe ik dit volledig kan uitschakelen, als ik de stroom afsluit schakelt internet zich automatisch uit want je moet dan telkens terug op fn en f2 klikken om verbonden te zijn maar op die manier is internet niet volledig uitgeschakeld denk ik, bleu tooth kan ik ook nergens vinden.

Laptop is een asus K73E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odil,

[ga naar] Configuratiescherm\AlleConfiguratiescherm-onderdelen\Systeembeheer

Klik op Services >> scroll naar Bluetooth Support Service >> klik met de rechtermuisknop >> Eigenschappen >> Opstarttype Uitgeschakeld >> OK

[ga naar] Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeembeheer\

Klik op Computerbeheer >> klik op Apparaatbeheer >> scroll naar Netwerkadapters >> klik op het puntpijltje >> zie je een WiFi Adapter

post-41531-1417705324,7086_thumb.jpg

Klik met de rechter muisknop op de WiFi adapter >> Uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odil,

802.11n wireless LAN CARD

Is de WiFi verbinding, deze uitschakelen. Dan hoeft je niet steeds de combinatie toets Fn + F2 te gebruiken.

Atheros AR8051 PCI E Gigabit Ethernet Controller (NDIS 6.20)

Deze is voor bekabeld internet verbinding. Als je echt niet gebruik kan je ook Uitschakelen.

Je kan op elk moment beide weer inschakelen als je ze nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.