Ga naar inhoud

Windows 7 formateren ernstig mislukta


Leocraft

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb onlangs mijn computer laten formateren door een zelfverlaarde iter. Hij vond men computer wat traag functioneren en overtuigde me deze naar fabrieksinstellingen te herzetten. Ik stemde in.

Back-up maakte ik zelf dus mijn gegevens zijn safe.

Maar nu; Hij vroeg me alle cds die ik erbij gekregen had. daar nam hij cd uit (recovery Disc)

Wat staat er letterlijk geschreven op die disc: The software included on the recovery-Disc was preinstalled on your hard driveat the factory and may only be used for backup.

Dus ipv te formateren op de harde schrijf heeft hij dat met deze cd gedaan.

Normaal gezien( ik heb de handleiding snel even doorgenomen) gewoon op F11/F12 drukken bij het booten en dan gaat het bijna vanzelf.

Maar door de begane fout heb ik geen toegang meer tot deze makkelijke oplossing.

Wat ik wel heb is een computer die idd nog draait op w7 maar dan wel zonder stuurprogrammas voor adapters etc. ik voeg enkele fotos bij ter verduideleking. Ook het bureaublad dat je normaal krijgt bij W7 als je hem voor het eerst opstart is er niet. enkel de prullenbak(bv; geen ebay, geen sidebar, kortom 1 iccoontje).

en ook bv ook met de schermresolutie is niks aan te vangen. alles is onproportioneel groot of klein. En je mag instellen wat je wil niks betert.

Nu; de man in kwestie weet zelf niet van welk hout pijlen maken. Ik nog minder......

Moest iemand weten hoe of wat? graag een seintje.

mvg

post-42337-1417705329,6409_thumb.png

post-42337-1417705329,595_thumb.jpg

aangepast door Leocraft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag Leocraft,

de f11 knop had de persoon eigenlijk moeten gebruiken zonder een cd te gebruiken, dit is een image, dat houd in dat alles hierin staat voor uw computer terug op fabrieksinstellingen te zetten, de persoon is hier mee misschien niet mee bekend en is niet beschikbaar op elke computer.

Jouw bureaublad ziet er trouwens normaal uit, ziet eruit of hij pas nieuw is zogezegd dus heeft hij niet veel symbootjes (snelkoppeling) erop, das normaal dat je alleen de prullenbak ziet, de rest kan je nog later zelf bij zetten, maar dat als laatste en leg ik wel uit indien nodig.

Ik kan wel liggen raden wat hij gedaan heeft maar uiteindelijke vind ik het wel raar op de 2de foto dat van overige apparaten dat er die tekens bij staan maar dat is geen ramp.

Als je bv terug op je computer gaat naar apparaatbeheer, dat is hetgene waarvan jij een foto hebt getrokken waar die gele uitroeptekens bij staan.DubbelKlik dan is op ethernet-controller, daarna zie je rechts ergens vanboven stuurprogramma, daarna wat naar onder en open bijwerken, daarna krijg je 2 opties, pak,automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken.

Vind hij dan iets, klik erop dat hij het installeert

- - - Updated - - -

En lukt dit of vind hij niets?

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

eerst en vooral bedankt dat je wil helpen.

Ik heb dus geprobeerd stuurprogrammas bij te werken. met volgende melding: Ethernet-controller kan niet worden geinstalleerd.

Spijtig dat je het op de foto iet kan zien, maar het bureaublad lijkt nergens naar.

En kijk ook eens naar de nieuwe foto die ik heb geuploaded. Normaal zijn er al heel wat programmas geinstalleerd vooraf in de fabriek. ( office free, google taskbar en dat soort rommel.)

mvg

post-42337-1417705330,6565_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Leocraft,

Het is normaal dat je computer slecht werkt, dat heeft vooral met die gele tekens te maken die je laat zien, dat zijn eigenlijk allemaal apparaten die zorgen dat je computer het doet, die uitroeptekens vertellen ons dat die 4 functies waar het gele ! bijstaat dat die een hun functies niet werken , ze besturen je computer niet meer waardoor alles niet of nauwelijks functioneert.

Als de drivers, dat zijn eigenlijk besturingsprogramma's, terug in orde zijn zullen die gele ! tekens verdwijnen en zal uw computer een stuk beter functioneren, en als er iets anders nog aan de hand is word dat nadien waarschijnlijk verholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.