Ga naar inhoud

Windows 7 formateren ernstig mislukta


Leocraft

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het klinkt gemakkelijker om het zo te doen maar meestal heb je dan hetzelfde resultaat, weeral problemen met die drivers.

Anders kan je de 1ste driver die Dasle opgeeft downloaden met een andere computer en die dan doormailen naar jezelf.

die mail dan openen op de desbetreffende laptop

- - - Updated - - -

En die dan installeren, dan werkt waarschijnlijk je usb wel, en kan je zo de rest van de opgegeven drivers van Dasle overzetten naar je

desbetreffende laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik geen verbinding kan maken met het net kan ik bet zo goed de drivers dan op een usb zetten?
Als je geen internet verbinding hebt ben je genoodzaakt om de drivers op een andere pc te downloaden en via een usb-stick over te zetten naar je Medion pc.

Anders kan je de 1ste driver die Dasle opgeeft downloaden met een andere computer en die dan doormailen naar jezelf.

die mail dan openen op de desbetreffende laptop

@berry,

Er is geen internetverbinding, dus zal Leocraft ook geen e-mails kunnen ontvangen vrees ik. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Srry over gekeken, internet dus niet en usb driver werkt niet goed dus via usb stick geloof ik ook niet dat dat gaat lukken.

Met welk programma heb je de cd's gebrand, misschien daar toch iets fout gegaan met het branden zoals je eerder zei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.