Ga naar inhoud

Windows 8 verwijderen en windows 7 herinstalleren


player2470

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb onlangs windows 8 geinstalleerd (gratis via mijn school) maar ik ben er eigenlijk niet zo tevreden over en zou graag terug naar mijn vorige windows gaan. Ik heb voor ik windows 8 installeerde een ghost gemaakt via norton ghost, maar nu weet ik niet hoe ik deze moet gebruiken? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een Norton Ghost boot schijf?

Start dan op vanaf die schijf, dus schijf plaatsen en PC herstarten.

Dan zou je in een volgend venster je disk en image moeten kunnen selecteren.

Ben je niet zeker van je stuk geef dan door welke versie je gebruikt dan zoeken we de handleiding op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar > Deze computer en kies het station dat je wilt herstellen > vervolgens > Eigenschappen en daar staan een > Tabblad Norton Ghost. Kies daar jouw back-up en kies station herstellen. Dan kan zijn dat dat in die omgeving niet lukt en dan moet je doorgaan en de Installatieschijf van Norton (als dit een recovery schijf is) invoeren en booten van die cd/dvd dan zal verder vrijwel alles automatisch gaan en het station zal worden hersteld. Je kunt ook werken via Ghost zelf en > Herstellen kiezen dan krijgen je de herstelpunten van de back-ups te zien als je het juiste opslagmedium (waar de back-up is opgeslagen) kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan zijn dat dat in die omgeving niet lukt en dan moet je doorgaan en de Installatieschijf van Norton (als dit een recovery schijf is) invoeren en booten van die cd/dvd dan zal verder vrijwel alles automatisch gaan en het station zal worden hersteld.

Laten we het nu daar al in verschillende berichten over gehad hebben (2-4-7) maar blijkbaar is die schijf nog niet gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.