Ga naar inhoud

acer laptop - cursor verspringt tijdens typen - touchpad instellingen ontbreken?


IneV

Aanbevolen berichten

hopelijk plaats ik mijn vraag hier juist

Ik heb een acer laptop

mijn cursor verspringt vaak tijdens het typen wat erg lastig is

nu las ik op internet dat dit wel meer gebeurd bij laptops van acer

leuk is anders want heb deze laptop pas 2 weken geleden gekocht

nu werd er een oplossing gegeven maar probleem probleem die kan ik niet uitvoeren wegens ontbrekend

ik zou via touchpad instellingen het probleem grotendeels kunnen oplossen

je zou dan via muis instellingen naar touchpad kunnen gaan

probleem => ik heb geen touchpad instellingen ????

extra info:

heb sinds 2 dagen win7 op laptop gezet na verwijderen win8

er moesten dan extra drivers worden geinstalleerd wat compu winkel heeft gedaan,

omdat mijn oude laptop crashte terwijl ik dat aan het doen was

zou het kunnen dat die vergeten zijn een driver te installeren voor touchpad???

want overal lees ik dat je touchpad kan aanpassen maar ik kan dat niet want dat staat niet op mijn laptop

en het is echt wel lastig type als je cursor altijd verspringt naar vorige woorden of eerder getypte zinnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet opgelost heb nog steeds geen touchpad instellingen

Je moet dit doen:

Klik op Start, dan op Configuratiescherm en vervolgens op Muis.

Selecteer het tabblad Apparaatinstellingen en klik op Instellingen.

Klik op het teken + naast Gevoeligheid om de instellingen aan te passen.

MAAR ik heb GEEN Apparaatinstellingen - en zo heb ik dus blijkbaar nog altijd geen touchpad instellings mogelijkheden ? !!

Verder ook dit nog

eerst kon ik klikken op het woord muis en kwam ik in de instellingen

nu gaat dat niet meer en moet ik klikken op muis instellingen wijzigen

is misschien zelfde?

want bij muis alleen krijg ik deze mededeling na het downloaden van touchpad driver

kan geen verbinding maken met het stuurprogramma van het synaptics aanwijsapparaat

als u een ander PS/2 aanwijsapp hebt geinstal verwijdert u het synaptics stuurprogr door te klikken op ja

vervolgens moet u het stuurprogr van het aanwijs app voor het externe app opnieuw instal

wilt u het synaptic stuurprog nu verwijderen?

maar kan toch niet ja klik want dan moet ik opieuw instal??

geraak wel in muis instellingen maar er staat nergens iets over mijn tochpad en dat terwijl ik die juist geinstal heb ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

PS

Ik krijg plots elke keer ik de pc terug opstart en soms ook gewoon zomaar een programma om te downloaden

dat bij uitvoeren niets doet maar toch blijft terug komen

betreft => c:Program files - elantech eid ctrl exe

van=> elan microelectronics corporation

??

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee dat gaat helaas niet omdat ik nergens aanpassingen voor touchpad kan zien

ik denk dat er iets fout is gelopen bij de installatie want ik krijg zoals ik hierboven zegde

krijg ik telkens ik mijn laptop opstart een vakje om te installeren => c program files elantech eid ctrl exe

maar daar kan ik niets anders mee doen dan het annuleren en het blijft elke dag terug komen

want zelfs al klik ik op instal dan gebeurd er niets en komt het elke keer terug na opstart laptop

ik vraag me af moet ik alles nu verwijderen? en opnieuw proberen die touchpad te installeren???

maar durf dat niet zo goed omdat ik bang ben dat als ik verwijder ik touchpad niet meer kan gebruiken??? of kan dat geen kwaad het te verwijderen en terug te instal? of zal ik het gewoon er over instal??????

grts

aangepast door IneV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.