Ga naar inhoud

acer laptop - cursor verspringt tijdens typen - touchpad instellingen ontbreken?


IneV

Aanbevolen berichten

MAAR dan gaat mijn windows 7 weg zijn hoor en dat is niet de bedoeling

win7 is geinstal op zelfde dag dan die touchpad download

dus kan niet terug gaan met systeem herstel

denk je niet dat ik het beter gewoon verwijder en terug instal?????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI Kweezie

ik ga dat zeker proberen maar eerst wil ik graag het probleem opgelost zien van het geen ik voor clarkie in printscreen moest zetten

want dat stoort de hele tijd en dat is wel super lastig - mocht jij een oplossing zien hoor ik het graag - scroll omhoog om het probleem te zien en zie printscreen en lees enkele berichten daarover daarboven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]24554[/ATTACH]

kan er dus niets mee doen - als ik klik op istal gebeurd er niets - als ik klik op annuleren dan gaat het wel weg,

maar het komt altijd terug als ik laptop opstart

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen en kijk of je daar die software terug vindt en verwijder ze. Komt het venster dan nog in beeld ?

Voer dan de tip van kweezie wabbit uit.

Probeer het anders eens met deze tool: touchfreeze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het anders eens met deze tool: touchfreeze

Heb het gedownload - en blijkbaar moet je dan verder niets doen? want zie niets gebeuren of geen mogelijkheid om iets aan te passen of zo - dit doet dan alles vanzelf? Of moet ik ergens nog iets doen? iets openen gaat blijkbaar niet en is mss niet nodig?

ik laat weten of het goed gaat ;-)

@ CLARKIE

wilde dat eerder zo oplossen maar kon dat prog niet vinden - toen zag ik zopas iets met andere naam heb het verwijderd en het is opgelost BEDANKT

- - - Updated - - -

@ KWEEZIE WABBIT

Jammer genoeg werkt het NIET

Indien ik ergens iets kan instellen met die download laat het mij weten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI

ik heb die touchfreeze terug verwijderd want ik kreeg daardoor nog meer problemen

Ik ben dan naar de acer download driver pagina gegaan en daar heb ik een tweede touchpad driver geinstal

blijkbaar had ik de foute driver gekregen er was keuze tussen twee

en nu heb ik blijkbaar de juiste want nu kan ik wel aanpassingen doen aan touchpad

heb hier en daar wat aangepast - ook al weet ik maar half wat - MAAR het voornaamste is dat het nu wel werkt

en tot nu toe heb ik geen probleem meer - en als het terug komt weet ik dat ik het kan aanpassen

allen bedankt voor hulp

ik sluit dit bericht nu af vermits me probleem is opgelost en ik nu zelf verder kan

groetjes

en nogmaals dank voor al jullie tijd en hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.