Ga naar inhoud

[OPGELOST] Installatiefile Mozilla Firefox 2.0 gezocht.


Gast Masters

Aanbevolen berichten

Ik ben eergisteren zoals veel anderen overgestapt van mozilla firefox 2 naar Firefox 3.

Ik vind firefox 3 echt véél slechter dan firefox 2 (als je een nieuw adres intikt krijg je een hele hoop pagina's die je niet moet hebben, degene die je wel wil komt er nu eens NOOIT bij; 20x naar google gesurft maar om een of andere reden moet ik volledig google blijven tikken ipv go wat bij FF2 al volstond, opstarten duurt 10x zo lang of FF2...), dus ik heb liever FF2 terug met zijn geheugenleaks erbij (dan wordt mijn ram ook nog eens gebruikt) dan dat ik verder moet werken met FF3 (ben nu tijdelijk al naar internet explorer geswitched).

Mijn vraag is dus of iemand toevallig nog de installatiefile van FF2 staan heeft (maakt niet uit in welke taal), en zo ja of ze hem eventjes willen uploaden ergens zodat ik hem nog kan downloaden. Op de site van firefox is de oude versie niet meer te downloaden & in de download zone hier wordt er gelinkt naar de officiele FF site, waar die dus verdwenen is.

Degene die me kan helpen ben ik voor eeuwig & altijd dankbaar:biggrin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, een aantal klachten die ik bij jou lees, heb ik dan weer geen last van. Integendeel. Maar dat zal altijd wel zo zijn, geen enkele gebruiker heeft dezelfde wensen en eisen. Het grote probleem bij de 3.0 versie is dat een aantal add-ons die vroeger wel werkten, nu niet meer functioneren en nog niet voor de nieuwe versie beschikbaar zijn. Vermits je daarmee snel de werking van je browser finetunede, gaan er wel wat specificaties verloren.

En voor je eeuwige dankbaarheid wil ik wel even een speciale inspanning doen : klik eens hier bij FileHippo. Daar kan je alle oude Firefox-versies nog downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.