Ga naar inhoud

TornTV en SetupX32


Aanbevolen berichten

Dag Vuur,

Kan je van die tegel zelf een printscreen maken en die in een volgend bericht plaatsen zodat we ook het icoon beter zien?

Hoe je een printscreen kan maken met het knipprogramma lees je hier. (klik erop)

Ook moet je eens met de rechtermuisknop op de tegel klikken, er verschijnt een vinkje op de tegel en je krijgt een menu beneden aan je venster.

Klik er op bestandslocatie openen.

post-23245-1417705349,1604_thumb.jpg

Dan krijg je een verkenner venster, welke map wordt nu geopend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je een Trust tablet en heb je daar software van geïnstalleerd?

Via die tegel zal je denk ik de software ervan kunnen verwijderen.

Je hebt blijkbaar al heel wat tegels verwijderd (bericht 12) in start en dus ook bijna alles van Trust behalve die tegel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik inderdaad een Trust tablet en heb daar ook software voor moeten installeren. Het kan daarom dus best zijn dat de tegel hoort bij de tablet maar ik vind het raar dat het om toestemming vraag als zijnde steupX32.exe. Deze heb ik opgezocht en wat ik ervan af heb kunnen leiden is dat het ook een soort virus is. Bijgevoegd is de melding die ik krijg als ik op de tegel verwijderen druk

.post-33009-1417705349,6561_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melding die je krijgt wil niet zeggen dat zeker om een virus gaat, het is enkel een waarschuwing omdat het een onbekende uitgever betreft.

Maar in dit geval gaat het om software van Trust die je gebruikt om je tablet te laten werken.

Dus volgens mij is er niks mis mee hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan en nog veel PC- plezier!

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi VUUR,

Nog even ter volledigheid; volgende programma's mag je opnieuw van je computer verwijderen:

  • HijackThis --> Via Configuratiescherm - Programma's
  • Zoek.exe --> Gewoon bestand op het bureaublad verwijderen.
  • AdwCleaner
    Sluit alle openstaande vensters
    Start AdwCleaner en klik Deinstallatie.
    Klik op "Ja"
    A3qkP9RCEAAOZhQ.jpg
    AdwCleaner is nu verwijderd van je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.