Ga naar inhoud

Keyboard van HP Pavilion dv7 laptop serie 4050eb kapot of toch niet?


Hensyr

Aanbevolen berichten

Beste Kape en Asus,

Alvast van harte bedankt voor jullie uitgebreide hulp!:top::rock:

Graag had ik nog even dit willen vragen als gevolg van dit topic:

Op de site die Asus aangaf voor de bestelling van het nieuwe keyboard (die reeds netjes door Asus was gesorteerd tot op het juiste onderdeel), was er een klein verschil in het partnummer.

Het partnummer dat op de site werd aangegeven was: 608555-A41 voor de laptop HP Pavilion dv7 4050eb zie screenshot site: [ATTACH=CONFIG]24729[/ATTACH]

Het partnummer op het keyboard hier is echter: 608556-A41

en dat partnummer vindt ik niet terug, ook niet bij de specificaties. Zou dit echter veel uitmaken?

Langs de andere kant heb ik wel een tweede klein zwart klevertje gevonden op de achterkant van het keyboard waarop staat, en ik citeer "replace with HP spare 605344-A41" en dat partnummer komt wel overeen met het partnummer dat ik besteld heb nl.: 608555-A41 zie screenshot: [ATTACH=CONFIG]24730[/ATTACH]

Mag ik er dan vanuit gaan dat het wel degelijk het juiste keyboard zal zijn?

En dan heb ik het niet kunnen laten om wat reclame te maken op de aankoop site toen die me om mijn mening vroegen, zie screenshot: [ATTACH=CONFIG]24731[/ATTACH]

Ik hoop dat het niet in strijd is met jullie voorwaarden van het forum.

Normaal zou het keyboard morgen aankomen en dan zal ik het meteen na mijn werk assembleren.

Ik laat jullie zeker nog iets weten of het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aan alle bezoekers die dit topic volledig hebben gevolgd met aandrang volgende vraag: indien u in dezelfde omstandigheden problemen zou hebben met uw toetsenbord wil dit nog niet zeggen dat het dezelfde oorzaken heeft! De programma's die hier zijn gebruikt zijn zeer gevaarlijk voor uw systeem als je dit zelf doet zonder supervisie van de experts hier op dit forum. Het zelf uitvoeren van dergelijke programma's, zoals Combofix er een is, kan uw systeem onbruikbaar maken. De experts daarentegen dragen hier geen verantwoordelijkheid voor als je dit op eigen houtje uitvoert! Een verwittigd computertechnieker is er twee waard en als beginner zelfs meer! Heb je een hardware probleem? Schrijf je in, wordt lid en maak een topic, het is gratis en je bent zeker dat je in goede handen verkeerd bij het uitvoeren van de tests met onze experts.

Groetjes,

Hensyr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Het verheugd me u te kunnen melden dat het probleem volledig is opgelost :top::congrats:

Het nieuwe toetsenbord is toegekomen (dat was heel snel), gisteren avond besteld en nu al aangekomen.:vroam:

Ik heb dan ook dankbaar gebruik gemaakt van Asus zijn link op #10 voor het openmaken van de laptop: Complete disassembly instructions for HP Pavilion dv7 laptop. Guide 2. >> Inside my laptop

Perfect uitgelegd.:rock:

Het toetsenbord werkt terug naar behoren en ik kan morgen mijn buur terug blij maken, en ik? Ik heb weer heel veel geleerd!

Het is een succes!

Dank u allen en in het bijzonder Kape en Asus.

Topic mag als opgelost gemarkeerd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.