Ga naar inhoud

blue screen

loukaatje

Aanbevolen berichten

Loukaatje,

'k heb het achteraf nog gedacht: 'k ga je helemaal begrijpen als je denkt : het is allemaal teveel voor mij, voor een huis-tuin- en keukengebruiker, het gaat mijn petje te boven - en dat je hem naar een zaak brengt.

Het is allemaal ook niet eenvoudig voor wie 'er niet in zit' - 'k weet het zelf nog van toen ik begon...

hoe dan ook: succes ermee en dat je computer maar snel terug werkt. (laat eens iets horen als je terug actief kan zijn?)

enne: graag gedaan hoor :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eindelijk... de pc is back :-)

Ik weet niet goed wat nu precies het probleem was maar het had iets te maken met de bootdriver..

Gelukkig konden alle gegevens gerecupereerd worden.

Ik wil jullie allen nog eens hartelijk bedanken voor alle hulp.

Jullie zijn goud waard..

Dit mag als opgelost beschouwd worden!

Groetjes

loukaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel dat je ons op de hoogte hield - en je kan het zelf sluiten door onderaan links te klikken op euh... "Opgelost" (of zo iets) dacht ik.

't waren idd je bootbestanden (manager) die beschadigd waren/was - en voor een beginner is dat niet zo eenvoudig om op te lossen 'op afstand'

Maar graag gedaan in naam van iedereen - en als er nog problemen zouden zijn... 'je weet ons wonen' hé? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.