Ga naar inhoud

Muziektopic


Mako

Aanbevolen berichten

Blues is niet direct aan mij besteed. Niet dat ik het helemaal niet graag hoor, integendeel, ik luister er zo nu en dan wel eens naar. Maar een hele avond is een beetje teveel van het goede voor me ;-).

Wat ik wel erg kan appreciëren, ook al is het niet echt blues in de definitie van het woord, zijn saxofonen met een bass eronder.

- - - Updated - - -

Ook Lounge met een vleugje saxofoon valt me dan wel in de smaak. Elke Blues kenner doet me natuurlijk dood omdat ik blues vergelijk met saxofonen. xD

https://www.youtube.com/watch?v=poPq1BZ1jJY

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Awel Mako ga je zeker niet dood doen...lol....toch nieuwe muziek leren kennen...Sax on the beach zo vluchtig wat geluistert..moet zeggen topie topie hoor!Dit ga ik proberen te nemen op youtube..of spotnet thx

- - - Updated - - -

dit is een van favo blues zangers....spijtig hij is er niet meer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Even iets nieuws: Wasting My Young Years - London Grammar. De band was me al enige tijd eerder bekend en viel me nog aardig in mijn smaak. Naar mijn mening heeft deze dame een fantastische stem... de switch tussen lage en hoge tonen is vrij uniek. Maar oordeel vooral zelf! :-)

Voor zij die meer van dit willen: Nightcall, Hey Now en Strong zijn andere nummers die zeker de moeite lonen om te beluisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Wat vinden jullie van hem? in den tijd van de flintstones als er vhs bestond had ik één show van hem...kreeg er kippevel van zeker van die chinese die viool speelt...als er één atoombom speelt dat mens gewoon verder zulke overgave..gewoon super..je zie hou nog van andere muziek als blues;-)

- - - Updated - - -

Deze man vind ik geweldig...p.s kan tegen kritiek als het jullie niet aanstaat he.. lol

- - - Updated - - -

Natuurlijk mag de grootste ter wereld niet ontbreken hier toch...R.I.P John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.