Ga naar inhoud

Importeren van Windows Mail in Outlook 2013


Gast Naj

Aanbevolen berichten

Ik heb m'n systeem omgezet van Vista naar Windows 7. Tevens heb ik Office 2013 geinstalleerd. Maar het lukt me niet om de ge-exporteerde email en de contactpersonen van de Windows Mail over te zetten naar Outlook. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Alvast dank

Naj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bovenstaande link staat wel hoe ik de emails moet exporteren uit Windows live mail, maar niet hoe ik ze dan weer in outlook moet importeren. Weet je dat?

Ik heb alle contactpersonen als Vcards opgeslagen (en niet als CSV file), is er een methode om deze Vcards niet 1 voor 1 maar allemaal tegelijk over te zetten naar Outlook?

Ik heb ook geprobeerd om Windows live Mail op te starten (misschien kan ik daar m'n windows mail gewoon in laden??), maar dat lukt ook niet. ik krijg de volgende melding: "Windows Live Mail kan niet worden gestart. Het programma is mogelijk niet juist geïnstalleerd Controleer of er voldoende schijfruimte en geheugen beschikbaar zijn. (0x80040154, 126)"

Ik heb Windows live Mail nog een keer gedownload, maar ik houd dezelfde fout. De fout kan ik ook niet vinden via Google. wat zou ik hieraan kunnen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geprobeerd om Windows live Mail op te starten (misschien kan ik daar m'n windows mail gewoon in laden??), maar dat lukt ook niet. ik krijg de volgende melding: "Windows Live Mail kan niet worden gestart. Het programma is mogelijk niet juist geïnstalleerd Controleer of er voldoende schijfruimte en geheugen beschikbaar zijn. (0x80040154, 126)"

Neem voor bovenstaand probleem de tips in deze link (klik erop) eens door.

Er waren enkele links geplaatst in bericht 2 hoe je de contactpersonen moet importeren, methode1 :

post-23245-1417705364,851_thumb.png

post-23245-1417705364,9097_thumb.png

**********************************************

Methode 2:

post-23245-1417705364,9466_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.