Ga naar inhoud

Tablet TAB 2


Aanbevolen berichten

Hallo,

Door verkeerde beweging ben ik het contact kwiçjt mlet mijn b-boWanneer ik wil uitgaand verkeer doen krijg ik steeds de vraag voor wachtwoord ingeven.

Ik ben dat wachtwoord kwijt !! Kan dus niet meer buiten.

Als ik iets invul dan volgt de opmerking :" Verificatiefout opgetreden"

Hoe kan ik terug op het goede spoor komen en/of mijn paswoord terug vinden.

Kan het tablet naar een vroegere datum worden terug gezet en hoe ?

Graag hulp aub

M.vr.gr.

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, in orde, heb terug verbinding.

maar een ander probleem doet zich voor wanneer ik naar mijn bank surf en daar inlog.

Op een bepaald moment krijg ik een beeld van de bank maar stopt alles gewoon.

Dus blijkbaar blokkeert iets de verdere ingand om mijn toegangscodes in te geven.

En geen enkele tik op het scherm helpt nog

Kan dat aan een of andere instelling zijn ?

GR

Link naar reactie
Delen op andere sites

bnp parisbas fortis

Tot op een bepaald moment krijg ik toegang, niet tot op het scherm waar je dan de toegangscodes van de Didgit moet intikken, maar onmiddellijk een beeld met de toets "AFMELDEN"

En zelfs die reageert niet, zelfs niets meer tot dan.

Is er iets niet compleet met het Tablet, ik bedoel, voorbereiding tot contact of een instelling die mankeert , ????

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jouw tablet is voorzien van Android (4.0) dus maak je gebruik van de App easy banking die je kan downloaden via Google Play, klopt dat?

Via deze link vindt je nog wat recensies van gebruikers, zo staat er eentje tussen die enkel een wit scherm kreeg.

Heb je de laatste versie, anders misschien een update uitvoeren? Maar anderen hebben dan weer het probleem dat na een update de App niet meer werkt. :hmmmm:

Je kan ook de App volledig verwijderen en opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaa zou ik dat kunnen downloaden . maar ik heb zelfs Google nog niet correct (?)op het tablet Het is allemaal nieuw en een beetje chinees.Het zijn helaas niet dezelfde handelingen en toetsen zoals een laptop .

Ik heb deze handeling al gezien maar weet niet juist hoeveelste link ik moet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Goed nieuws.

Dankzij uw aanwijzingen :-), downloaden app Google en easy banking, en verder zoekwerk kwam ik te weten dat er een inleiding en aanmaak via de Laptop diende te gebeuren naar de bank zelf. Daar kreeg ik dan in hun programma de verdere nodige aanwijzingen om een account aan te maken. Ik heb dat dus gedaan , ben al bezig sedert deze voormiddag, en uiteindelijk is het mij gelukt het nodige op mijn tablet te krijgen en te werken.

Dus hierbij is ook dit probleem van de baan en dit eveneens door uw medewerking :top: waarvoor dank.

Nog een prettige dag verder en tot schrijfs.

Met vriendelijke groeten,

Jean Paul :shakehands:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.