Ga naar inhoud

Foutmelding coprocessor in windows 8


Mister Ed

Aanbevolen berichten

Beste leden van het forum,

Ik heb op een HP Desktop PC Windows Vista 32 bit gehad en een schone installatie gedaan van Windows 8 pro 32 bit. Alles loopt goed behalve dat ik bij apparaatbeheer/overige apparaten de melding Coprocessor met een uitroepteken in een geel bolletje zie staan. Dit had ik eerder in Vista niet. Weet iemand hier een oplossing voor?

Met dank en groet Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw hulp kweezie wabbit, maar het mocht helaas niet helpen. Ik heb exact gedaan wat u beschreef en er werd gezocht op internet naar het juiste stuurprogramma met als resultaat de melding: Uw coprocessor kan niet worden geinstalleerd er kunnen geen stuurprogramma's voor het apparaat worden gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de volledig benaming van het model en type van je pc eens opgeven.

Dan kunnen we misschien op de site van HP een aangepaste driver vinden.

Doe ook eens het volgende, voor in geval we nieets vinden op de site van HP

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals dank, fijn dat u wil helpen. Het gaat om een HP Pavilion Slimline S3820nl met AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor 5000+ 2.60 Ghz van al weer een paar jaartjes oud.

Ik had Speccy er al op staan en krijg het volgende linkje: http://speccy.piriform.com/results/FQyzIX1pWitydm3Ivnr5LP4

Ik hoop dat dit wat meer duidelijkheid geeft. Al vast een fijn weekend en fijne paasdagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen win 8 drivers gevonden voor je pc of je moederbord.

Als je verder geen problemen ondervind bij het gebruik van de pc en de programma's, zou ik er niet te zwaar aan tillen.

Je kan proberen (op eigen risico) de drivers voor win 7 te gebruiken in de hoop dat ze goed zijn.

Maak dan wel eerst een systeemherstelpunt zodat je terug kan als het zou mislukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw hulp kweezie wabbit, ik waardeer dit zeer. Jammer dat er voor win8 nog geen nieuwe drivers zijn, ik hou de HP site wel in de gaten. Dewin7 drivers doe ik liever niet, omdat de pc verder goed loopt is er dus geen aanleiding voor. Goed weekend en groet van Ed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.