Ga naar inhoud

Samsung S Galaxy GT I9000


Aanbevolen berichten

Hallo

Sinds donderdag laadt mijn samsung niet meer op.

Hij laadt niet meer op met de kabel in het stopcontact, of via de computer.

Wel zie ik af en toe: Als ik de kabel in de connector steek van mijn pc, en ook in mijn gsm; dan zie ik 2 seconden zo een batterij met een rondje (dit betekent even wachten), en vervolgens niets meer.

Ik kan mijn gsm nog aanzetten maar heeft nog maar 1/2 % batterij.

Tevens heb ik enkele telefoonnummers in mijn telefoongeheugen staan, en een paar foto's die ik liever niet kwijt zou hebben. Ik heb al gedacht aan factory reset.. Maar dit gaat volgens mij niets helpen als mijn batterij plat is.

Wat zou ik kunnen doen of weet iemand hier raad mee?

Dank u

FireDon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je iemand in je vriendenkring mocht hebben met dezelfde telefoon kan je eens kijken wat het resultaat is wanneer je de batterij en de kabel switcht.

Je toestel is mogelijk nog in garantie aangezien het sedert eind juni 2010 verkrijgbaar is in België en Nederland, de garantietermijn bedraagt 2 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de laatste procent batterij nog wat foto's kunnen overplaatsen naar een micro SD kaartje.

Ben aan het twijfelen om een hard reset te doen, maar gaat dat iets opleveren?

Tevens heb ik weinig batterij over dus hmm..

Wat u zegt Asus zou inderdaad een goed gedacht zijn, eerst iemand vinden uiteraard.

Iemand nog andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit dat je al wat materiaal hebt kunnen veilig stellen is op zich al een positieve zaak. :top:

Nu, ik vermoed dat je wel over een goede batterij moet beschikken om die reset uit te voeren, maar anderzijds heb je aangezien je nog garantie geniet (gecheckt ????) weinig te verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses, vergeten er bij te noteren als antwoord op het vorig bericht.

Het is een bedrijfsgsm dus ik vermoed wel dat er garantie op zit dus ik ga daar een der deze dagen op reageren, wou het eerst zelf eens bekijken en misschien oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.