Ga naar inhoud

Qfile app.


rob

Aanbevolen berichten

Heb de Qfile android app gedownload op mijn nexus 7 en die werkt , mijn Qnap nas is bereikbaar , zolang ik mijn home netwerk gebruik , niet meer bereikbaar als ik van server verander , bv -- als ik bij mijn zoon thuis inlog , of thuis zelfs met telenet home spot .

Om het kort te maken , ik kan mijn nas bereiken als ik mijn eigen wifi gebruik -- niet meer als ik ergens anders ben !!!

Iemand een idee ?

Heb iets gelezen over portforwarding instellingen op de router ,(Dlink 600 ) maar hoe doe je dat ,en welke poort ?

Bedankt

Rob.

aangepast door rob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt , heb alles ingesteld maar geen succes , er moet nog iets veranderd worden in mijn D link 600 router , ofwel is het de router van telenet die me parten speelt :-(

Iemand een idee hoe ge een poort openstelt in een router ? Liefst met een afbeelding :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen geluk ,het werkt niet .

Heb al eens rond gekeken , en ik ben niet de enige , de oorzaak zou de nieuwe router van telenet en de instellingen ervan , port forwarden in deze router en in uw eigen router zou niet zo simpel zijn !

Iemand een idee hoe dat aan te pakken , in simpel menselijke taal .

Bv , welk IP adres forwarden in welke poort en router .

Het moet dus in beide gedaan worden ,telenet router en mijn d link 600 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ rob,

Het lijk me aannemelijk dat je aan de instellingen van de Telenet router niets mag en kan wijzigen.

Ik vermoed dat je toch bij de instellingen van Dlink 600 moet kijken of het inderdaad mogelijk is.

Streamen via iCloud is een mogelijkheid, ben je onderstaande link al tegengekomen?

Qnap nas mobile app introduction 1

Wellicht biedt onderstaande link een oplossing, veel ervaringen van echte Qnap NAS gebruikers

QNAP NAS Community Forum ? Board

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.