Ga naar inhoud

Aankoop advies tablet


Mr Red

Aanbevolen berichten

Ben van plan om een tablet aan te schaffen, vooral om in de woning of tuin wat op internet te surfen en mails te bekijken. Is niet bedoel om te gamen.

Budged : max €500 (incl beschermingshoes)

besturingssysteem : win of android

inch : 9-10

merk: geen bepaalde voorkeur

Nog enkele vragen:

1. Ik heb momenteel een pc met windows op. Als ik een tablet koop dat met android werkt, kan ik dan gegevens overzetten van men pc naar de tablet ?

Bedankt.

2. Ik gebruik geregeld Autocad op men pc, kan ik dit programma ook op men tablet laten werken ? via android ?

3. Ook van plan nieuw digitaal fototoestel te kopen, nu staat er bij compatabiliteit enkel win xp en win 7. Kan ik foto's overzetten naar men tablet als die op win8 of adroid werk ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerst even op je vragen te antwoorden:

1. Gegevens overzetten is geen probleem, zowel voor een Android als Windows tablet.

2. Er bestaat een applicatie waarmee je Autocad-bestanden kan openen, en wijzigen. Deze vind je hier.

3. Ook het overzetten van foto's vormt geen enkel probleem.

Gezien het budget van 500 euro is een Android tablet hier de beste keus. Er komen ook stilletjesaan meer Windows tablets op de markt, maar die zijn voorlopig nog wat duur.

Er zijn een aantal Android tablets die voldoen aan jouw voorwaarden, en die passen in het budget. De Samsung Galaxy Tab 2 10.1 inch is een zeer degelijke tablet, goedkoop, krachtig en een wijd assortiment aan accessoires en hoesjes.

Aangezien de tablet voor normaal, dagelijks gebruik is, is de Galaxy Tab 2 zeker krachtig genoeg. Ook AutoCAD-bestandjes zijn geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.