Ga naar inhoud

Ongewenste meldingen.


Aanbevolen berichten

Beste,

Onlangs voerde ik een scan uit met "Superantispyware" en heb waarschijnlijk per vergissing een systeembestand gewist. Er wordt een systeemfout aangegeven betreffende mediaget.exe, nml een dll-bestand libvlc.dll.

Telkens ik de pc start komt die melding terug. Ik dacht hieraan te verhelpen door het programma VLC te verwijderen en herinstalleren, zonder succes evenwel. Wat dien ik te ondernemen?

Anderzijds, bij elke opstart krijg ik de vraag om het Java programma te updaten,wat ik niet wens aangezien ik Firefox als browser gebruik. Hoe kan ik deze definitief uitschakelen?

Met dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mediaget kan dowloadsoftware zijn (torrents) zegt je dat iets?

Best probeer je of het terug zetten van een herstelpunt voor je die superantispyware gebruikt hebt je probleem oplost.

Hoe je dat doet lees je hier.

De melding van Java kan je uitschakelen via start-> configuratiescherm-> Java-> tabblad update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mediaget is inderdaad verbonden aan bittorrent

Er wordt een systeemfout aangegeven betreffende mediaget.exe, nml een dll-bestand libvlc.dll.
Kan je eens een afbeelding maken van die foutmelding en de ze afbeelding dan toevoegen aan een volgend bericht.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is mij onmogelijk het kadertje te vergroten zonder dat het spontaan verdwijnt.

Hieronder wat erin staat.

Hoofdmelding: Mediaget.exe - Systeemfout.

De tekst: Het programma kan niet worden gestart omdat libvlc.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Dat is dus alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loprasko,

Je kan inderdaad zoals je gedaan hebt de tekst overschrijven zoals je hierboven deed. Maar dit kan je misschien helpen voor in toekomstige gevallen:

- Printscreen je scherm

- Kopieer dit in Paint en doe een rechthoekige selectie rondom het kadertje

- Kopieer dit specifiek gedeelte in een nieuw Paint venster

- Sla het bestand op als .PNG (minder dataverlies dan JPEG)

- Vergroot de afbeelding met een photoshop programma zoals GIMP e.d.

Wat ook kan is ipv de afb. als bijlage hier toe te voegen, upload hem naar een online image hosting website zoals ImageShack en zeg dat het niet geresized moet worden ;-) en daarna de link naar hier kopiëren!

Heb je BitTorrent al geherïnstalleerd zoals ze vragen? Want VLC heeft hier dus weinig mee te maken precies.

By the way, het excuus van "ik hoef geen Java omdat ik Firefox gebruik" is resoluut belachelijk. Java heb je nodig in elke webbrowser en gebruik je om allerlei zaken die in de Java programmeertaal gemaakt zijn te kunnen weergeven. M.a.w. : updaten die handel. Check ook dit maar es: Wat is Java en waarom heb ik het nodig?

aangepast door Bartjeuhh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoofdmelding: Mediaget.exe - Systeemfout.

De tekst: Het programma kan niet worden gestart omdat libvlc.dll ontbreekt op uw computer. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Aangezien mediaget hoort bij bittorrent, is het misschien aangewezen om bittorrent opnieuw te installeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bartjeuhh,

Mijn zin betreffende Firfox en Java is slecht geformuleerd.

Ik bedoelde dat er lekken zijn in de update van Java en niet nodig is wanneer men Firefox gebruikt. Ik meen dit gelezen te hebben op ZDNet (al een tijdje terug). Fout dus of verkeerde interpretatie van mij.

Wat Mediaget betreft: ik heb het vervelende venstertje kunnen wegwerken. Puur toeval. Ik moest in het configuratiescherm zijn en heb dit, zoals ik af en toe doen, volledig doorgenomen. Zo vond ik Mediaget en kon het programma met succes verwijderen.

Weg was het venstertje.

Hoe dan ook, een dikke merci voor al de uitleg die je gaf betreffende het werken met printscreen. Ik leerde veel bij.

Met herhaalde dank.

Loprakso.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.