Ga naar inhoud

Windows Live Mail start niet op: "urlmon.dll" -foutmelding


Aanbevolen berichten

Zou nu de "automatische updates" - al is het maar alleen bij wijze van proef - gewoon terug inschakelen. Dan ben je zeker wat alle andere updates betreft. Mocht KB 2847204 terug geïnstalleerd worden, weet je meteen waar de de boosdoener zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Die bewuste KB2847204 staat er inderdaad bij. (bij de lijst die geïnstalleerd zijn geweest.

Actueel heb ik die dus niet.

Dus als ik het wel goed begrijp: alles weer laten updaten, en dan deze bewuste update verwijderen.

Komt die dan niet weer gewoon "opduiken" als automatisch updaten "weer aan staat"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Rob,

Inderdaad, als je zoals ik een Systeemherstel hebt gedaan zodat je e-mail client Windows Live Mail terug werkt, dan staan nog steeds in jouw history die updates en is dat dus niet actueel! Dit kan je met de volgende stappen oplossen, om verwarringen te voorkomen:

Steps to erase Windows Update historyNote: Erasing the windows update history will just remove the entries of the updates and not really the updates itself.

a. Go to menu Start> All Programs> Accessories. Right click on the "command prompt" and select "Run as Administrator".

b. Copy/paste the below command:

c. net stop wuauserv

d. And select OK.

e. Wait until confirmation that the service is stopped.

f. To delete the file, copy the following command in the command prompt:

g. del %systemroot%\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log

Je hoeft niet alle updates te installeren om daarna de KB2847204 update te deïnstalleren, want anders komt deze steeds terug als een "belangrijke update". Doe gewoon op die update rechteklik en dan "verbergen" en al de rest mag je terug zoals gewoonlijk zijn gang laten gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.