Ga naar inhoud

IE update


agie

Aanbevolen berichten

Ik heb opnieuw mijn PC moeten installeren en krijg nu relmatig meldingen van update's,

ook van IE .

Maar als ik een update doe krijg ik een melding met een volgende Foutnummer: 0x800A0046].

Ik neem aan , hoewel ik niet IE als standaard browser gebruik , dat het wel noodzakelijk is deze update te doen.

Graag jullie hulp...:idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet gelukt....deels denk ik omdat de uitleg in het Engels was.

Dus kan ik wat dat betreft nog hulp gebruiken.

Op een gegeven moment was alles uitgeschakeld- even schrikken-maar ik heb het toch terug kunnen draaien.

Alleen zijn de balken onder- en opzij 'wit' ipv 'zwart en zou dit graag weer 'willen zien in het zwart.

Is dit mogelijk?

post-25089-1417705423,9672_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet gelukt....

Alleen zijn de balken onder- en opzij 'wit' ipv 'zwart en zou dit graag weer 'willen zien in het zwart.

Is dit mogelijk?

[ATTACH=CONFIG]25927[/ATTACH]

Zet een herstelpunt terug van voor het probleem, hoe je dat doet lees je hier.

Geef erna eens door welke IE updates beschikbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar kan ik zien of IE een update nodig heeft?
Ik heb opnieuw mijn PC moeten installeren en krijg nu relmatig meldingen van update's,

ook van IE .

Maar als ik een update doe krijg ik een melding met een volgende Foutnummer: 0x800A0046].

Je vermeld al zelf ook van IE.

Ga naar start-> configuratiescherm-> Windows Update.

In het venster van Windows Update zie je staan of er updates beschikbaar zijn en hoeveel, klik erop en je ziet ook welke.

Worden de Updates bij jouw automatisch uitgevoerd?

Dat gedrag kan je aanpassen via de functie instellingen wijzigen.

Kies er voor naar Updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Zo kan je zelf bepalen wanneer de Updates uitgevoerd worden en je kan aanpassen welke je wil installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De updates worden automatisch uitgevoerd en dit lijkt me in mijn geval wel handig omdat ik geen benul heb wat wel of niet belangrijk is om een update te doen.

Alles lijkt nu in orde wat IE betreft....in ieder geval geen meldingen meer.

Ik wacht nog even af en sluit dan deze discussie verder af....bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.