Ga naar inhoud

Belkin Bleutooth Keyboard in azerty plaatsen


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik heb een vraagje ik heb gisteren een belkin bleutooth keyboard aangeschaft voor men tablet.

Voor men espire maar hij wil niet in azerty typen hij wil alleen maar qwerty doen heb alle mogelijke instellingen

geprobeerd en heb ook geprobeerd om het keyboard opnieuw te installeren maar hij blijft in qwerty staan

heb ook ap geinstalleerd als eassy keyboard pro and keyboard go geinstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde

weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ?

Mvg Ghosty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het Bluetooth-apparaat ook fysiek in Qwerty-indeling opgesteld? Dan is het misschien niet mogelijk om in Azerty te typen. Ik heb even gezocht, maar Belkin lijkt zelf geen eigen app te hebben waar je dit eventueel zou kunnen instellen.

Probeer eens bij de Instellingen onder 'Taal en invoer' (of iets dergelijks) of je toetsenbord daar vermeld staat. In dat geval zou er moeten rechts een instellingen-icoon zijn, misschien kan je daar iets vinden? Controleer ook of bij Taal en invoer als Taal "Nederlands (België)" staat want Nederland geeft inderdaad Qwerty weer. Is het schermtoetsenbord in Qwerty of in Azerty?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toetsenbord is een azerty indeling en in de winkel hebben ze mij vertelt dat ik alle keyboards moet wissen van in de instellingen maar dat lukt niet op dit apparaat ? En nederlands belgie heb ik niet ik heb enkel nederland nederlands

aangepast door Ghosty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf eens gaan kijken op mijn eigen tablet (wel een Samsung, maar ook met 4.0.4) hoe de instellingen er juist uitzien (maar dat kan natuurlijk verschillen aangezien het een ander merk is). Als je bovenaan op Taal tikt (waar bij mij in afbeelding 1 hieronder dus Nederlands (België)) staat, krijg je dan niet (zoals in afbeelding 2 hieronder) het scherm waaruit je de taal kan selecteren, of staat daar alleen maar Nederlands (Nederland)?

Staat het Bluetooth-toetsenbord daar ergens vermeld bij Toetsenborden en invoermethoden? Of welke toetsenborden staan er vermeld, en zijn er vinkjes die je eventueel zou kunnen afvinken?

post-974-1417705446,7491_thumb.jpg

post-974-1417705446,8632_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.