Ga naar inhoud

Gebruik van een VPN illegaal of niet?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik maak op school gebruik van een VPN netwerk aangezien het netwerk hier "openbaar" is en de "ICT-Beheerders" kunnen alles wat je doet zien, dit wil ik niet.

Het gebruik van een VPN is toch legaal en op openbare netwerken, school, trein etc. veiliger?

Alvast bedankt voor de uitleg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil dit niet? Eenvoudig toch: je gaat gewoon van school af en maakt je eigen netwerk dat je zelf beheert en waarmee je overal en op elk moment op kan. xD

Ik bedoel maar: de school voorziet - in functie van haar onderwijs - in een netwerk en ze kan dus ook haar beperkingen opleggen - je bent toch oud genoeg om dit in te zien dacht ik?

Alle vergelijkingen lopen mank, maar ik ga bij een voetbalploeg, schaakclub, ... maar ik wil niet op een donderdag spelen... tja.

Nog een andere invalshoek: jij bent directeur van een school en je voorziet deze van een netwerk. Zou jij .... enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wil dit niet? Eenvoudig toch: je gaat gewoon van school af en maakt je eigen netwerk dat je zelf beheert en waarmee je overal en op elk moment op kan. xD

Ik bedoel maar: de school voorziet - in functie van haar onderwijs - in een netwerk en ze kan dus ook haar beperkingen opleggen - je bent toch oud genoeg om dit in te zien dacht ik?

Alle vergelijkingen lopen mank, maar ik ga bij een voetbalploeg, schaakclub, ... maar ik wil niet op een donderdag spelen... tja.

Nog een andere invalshoek: jij bent directeur van een school en je voorziet deze van een netwerk. Zou jij .... enz.

Nu kunnen we niet gamen etc... :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet je anders doen op school?

Tja, 'k heb wel heel mijn leven in het onderwijs gestaan maar .... 'k zou het ècht niet weten...:willy:

euh... moet jij op dit ogenblik niet op school zijn? enfin: correctie: op school aan het gamen zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me duidelijk dat iedereen zich moet gedragen naar de regels lokaal van kracht zijn.

Wanneer je je registreert op een forum wordt je geacht de forumregels door te nemen en je hiernaar te gedragen. Op de weg respecteer je het verkeersreglement, net zoals je thuis en op straat de Belgische wetgeving naleeft. Zo zal op school je moeten aanpassen aan het schoolreglement.

Deze discussie zou dan ook bijstand verlenen aan illegale praktijken, derhalve gaat dit topic op slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.