Ga naar inhoud

HP Photosmart draadloos B110 series foutmelding 0xC19A0003 gaat niet weg


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds 2 jaar deze printer en tot hiertoe ging die steeds redelijk goed. Ik had deze foutmelding al eens gehad, maar deze ging weg toen ik de printer opnieuw opstartte.

Nu gaat deze foutmelding niet weg. Ik heb de printer heropgestart, gereset, cartridges gecontroleerd, printkop schoongemaakt, kortom alles wat HP zelf voorstelt (die instructies ook gevolgd) op hun site.

Zijn er nog dingen die ik kan proberen vooraleer te overwegen een nieuwe printer te kopen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In enkele gevallen heeft een tweede poetsbeurt van de cartridges het probleem opgelost.

Ik heb ook nog dit gevonden als (mogelijke) oplossing.

- Turn off power and unplug from power source.

- Open right side of printer (looking at the front).

- Disconnect by pulling gently, both white flat ribbon cables off the main circuit board.

- Plug in power source and turn printer on. Wait till you get a error message and push "Ok".

- Unplug power source.

- Reconnect the flat ribbon cables by aligning and carefully pushing into the conectors on the main circuit board.

- Plug in power source and turn printer on (Printer preparing occurred).

Als je hulp nodig hebt bij de vertaling, geel je maar een (virtuele) gil :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.