Ga naar inhoud

Internet verbinding met wi-fi


Aanbevolen berichten

Beste hierbij een schermafdruk van mijn laptop met W 8,ben de wi-fi verbinding kwijt,waarschijnlijk door een hacker.Op De afdruk zal je zien dat er verschillen verbindingen zijn weergegeven welke niet van mij zijn,zelfs een vreemde bbox van Belgacom.Moet ik mij hiervoor tot Belgacom wenden of is get iets dat jullie kunnen op lossen door een tip te geven voor beveiliging.Ik gebruik AVG security maar de gratis versie.Op mijn vaste PC staat ook AVG maar de betaalde versie,daar doet zich het probleem niet voor,mvg Jos;-).

post-526-1417705445,9572_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jozef,

Al die verschillende Wifi verbindingen die je ziet staan komen van je buren, en dat is normaal dat die in beeld gebracht worden.

Je wifi- kaart ontvangt het signaal.

Dus daar hoef je niet ongerust om te zijn.

Wat jouw verbinding betreft, moet je eens kijken of die in de lijst voorkomt.

Klik er dan op en maak terug verbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Jos,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.