Ga naar inhoud

laptop herstellen


saskia4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik weet niet of ik juist zit maar ik heb onze laptop naar de fabrieksinstellingen willen terugzetten en is mislukt. Onze laptop is van packard bell easynote lj65. Ik heb deze via pb recovery management willen herstarten maar komt steeds een foutmelding op, ik kan deze nu even niet doorgeven want kan momenteel niks doen dus laat ik even de batterij leeglopen. Maar telkens ik deze terug wil sluiten kom ik steeds op hetzelfde uit, ook bij het herstarten en weet niet wat ik moet doen. Weet iemand raad aub??

- - - Updated - - -

Het volgende komt er op van foutmelding

ERROR: WIMSetReferenceFile:m:\d2d\pop010870oxx0c91102.swm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je bij het eerste gebruik van deze laptop de hersteldiscs aangemaakt ?...

Herstellen vanaf uw hersteldiscs

Windows en alle vooraf geïnstalleerde software en stuurprogramma’s opnieuw installeren:

1. Schakel uw computer in, plaats de eerste systeemhersteldisc in het optische station en start uw computer daarna opnieuw

op.

Let op: Dit proces zal alle bestanden van uw harde schijf wissen.

2. Druk tijdens het opstarten op F12 om het menu Boot te openen. In het menu Boot (opstartmenu) kunt u selecteren vanaf

welk apparaat, bijv. harde schijf of optisch station u wilt opstarten.

3. Gebruik de pijltoetsen om CDROM/DVD te selecteren en druk daarna op Enter. Windows gaat installeren vanaf de door u

geplaatste hersteldisc.

4. Plaats indien gevraagd de tweede hersteldisc en volg daarna de aanwijzingen op het scherm om het herstel te voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ook niet

Nee geen garantie

Ik vermoed een jaar of 4

Wij hebben een nieuwe laptop maar deze is bedoeld voor de kids dus ik hoop dat deze nog in orde kan komen

- - - Updated - - -

De nieuwe is voor ons zelf en wazr ik problemen mee heb is bedoeld voor de kids was wat onduidelijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.