Ga naar inhoud

google talk vraag


ruud

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk als je al een account hebt met een bepaald g-mail adres om daar nog een tweede account aan toe te voegen met eventueel een hotmail adres?

of is het niet mogelijk?

Eventueel met talk twee maal te installeren of kan dat ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ruud,

Hotmail is geen optie meer aangezien de service door Microsoft werd opgedoekt. Wat je kan doen is de account verhuizen naar Skype en daar de chatfunctie gebruiken.

Onder Google talk kan je normaal genomen ook andere chat services verbinden, je hoeft daar geen bijkomende account voor aan te maken.

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik wou het eigenlijk simpel houden omdat ik het G-mail adres enkel en alleen voor vaste vrienden en familie wil gebruiken in google talk, iemand die ik pas leer kennen en mijn e-mail voor talk dan zou willen zou ik het hotmail adres gegeven hebben, kan ik eventueel een tweede g-mail adres aanmaken om aan google talk toe te voegen en dan in talk zelf iedere keer kiezen welk ik wil gebruiken?

Ik wil niet teveel verschillende programma's gebruiken, en de omgekeerde bewerking maken naar outlook zie ik ook niet zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger kon je dat in elk geval wel maar er is veel veranderd in het Google verhaal, en het kan behoorlijk complex worden.

Als je toch eens wil kijken zoek dan bij Google+ "accounts". Je zal dan zien dat men eigenlijk een facebook achtig omgeving heeft gemaakt.

Ik ben er zelf geen expert in, maar als je meer informatie wil dan post je maar terug, ik kan altijd één van mijn collega's te hulp roepen.

Groeten,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.