Ga naar inhoud

Blue screen error


Aanbevolen berichten

Hallo...

Sinds ik window's 7 home 64 bit op mijn laptop heb geinstaleerd, wat voorheen windows xp 32 bit was krijg ik storing van blue screen en sluit de pc plots af en start daarna weer op.

Ik heb het geheugen van de harde schijf getest en het ram geheugen maar ik kreeg hier geen melding dat er iets mis zou zijn.

Ik heb windows 7 in nederland gekocht maar woon in thailand, de verkoper raden mijn vader die het opgestuurd heeft ook aan het ram geheugen van 2x 1gb naar 2x2gb te vergroten.

dat heb ik dus gedaan, ik heb hier in thailand een nieuw ram gekocht en zelf in de laptop geklickt...ik heb dus gelukkig wel een beetje technisch inzicht.

ik hoop dat iemand mij kan helpen dit iritante probleem op te lossen want ik kan echt alleen maar e'mailen en een beetje surfen....gr gr een absolute pc leek dus

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: f4

BCP1: 0000000000000003

BCP2: FFFFFA80072AFB30

BCP3: FFFFFA80072AFE10

BCP4: FFFFF80002F99350

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\061013-15740-01.dmp

C:\Users\jeroen\AppData\Local\Temp\WER-48235-0.sysdata.xml

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, een nas had ik nog nooit van gehoord en ik snap ook niet echt wat het nou is.

Ik heb Panda internet beveiliging en die maakt gebruik van cloud protection misschien dat daar een nas in zit ?

Drivers bedoel je waarschijnlijk stuurprogramma's mee die in software zitten.

ik heb ''open office, adobe reader, vlc media player, you tube, xps-viewer ? geen flauw iedee wat dat is, internet explorer,

ik heb geprobeerd een thai keyboard te instaleren maar dat is niet gelukt en ik kan de files niet meer vinden.

verder heb ik nog een lijst met mislukte downloads van windows updater ...... de rede dat er nu windows 7 op staat is omdat ik in xp niet meer als administrator werd herkend, van de een op de andere dag kon ik helemaal niets meer met de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.