Ga naar inhoud

Blue screen error


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Link naar reactie
Delen op andere sites

na twee uur had ik al bijna 70000 errors.

word er ergens een raport met uitslag van de scan gemaakt zodat ik die kan laten zien ?

ik wil de test wel 20 uur laten lopen maar dan moet ik wel een beetje weten hoe het werk en wat voor informatie je wilt hebben en waar ik die kan vinden.

zou zonden zijn als ik wat verkeerd doe.

ik heb geprobeerd mt86plus-te kopieren en bij te voegen maar dat lukte niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een rapport met de uitslag is niet nodig, iedere error is er één te veel.

Dit betekent dat of het geheugen defect is of één van de geheugen latjes of het geheugen is niet compatible met je laptop.

Haal eens één van de geheugen latjes uit de laptop en voer dan nog eens een Memtest uit, indien het niets oplost wissel je de latjes zodat je steeds één latje in de laptop hebt.

Mocht ook dit niets oplossen lijkt het me dat het geheugen niet compatible is met je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle twee geven ze enorme getallen met errors aan dus zal het product niet met de laptop werken.

zal ik de oude er maar weer in doen van twee x1GB ? en dan maar weer op zoek naar de juiste 2x2 GB ?....kan jij een advies geven waar ik dat het beste kan bestellen per postorder of zo want hier in Thailand is dat toch lastig en ik heb gewoon niet genoeg kennis in huis om te weten welke geheugens wel en niet werken op de laptop.

de oude ram :CSX

CSXO-D2-800-16-1GB

1GB DDR2 800MHz

x8 200pin SCDIMM

Zou dit de bleuscreen problemen oplossen en heb ik wel 2x2 gb nodig voor windows 7.

Ik heb trouwens weer geen blue screen gehad dus het gaat wel goed met de nieuwe drivers die je me stuurde ?

oh ja ...nog dit, de audio driver van de lijst kan ik niet installeren omdat het niet word herkend(kan het je ook niet laten zien want uploaden naar dit bericht gaat ook niet) zou ik dat opnieuw met het oude ram geheugen kunnen proberen of maakt dat niets uit ??

gr j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.